Ik heb nu teunisbloemolie (Etos) gekocht, heeft iemand daar ervaring mee? En zal ik daar nu (dag 55 culus) mee beginnen of heeft dat nu geen zin en moet ik wachten op mijn volgende cyclus (waneer deze dan ook mag komen). Ik wil ongi worden! Jaja wie had dat gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen.
hee linda, ja ik snap dat je ongi wilt worden, ik ken dat gevoel, zie mijn banner. Wat doet teunisbloemolie dan ? Ik weet het namelijk niet gr. gertie
Op het potje staat 'ondersteunt regelmatige menstruatie'. Ik kwam erop want had er al veel over gelezen op internet.
Hoi Linda, Ik ben halverwege mijn eerste cyclus begonnen met teunisbloemolie. Mijn eerste cyclus was meteen netjes 30 dagen of dit aan de teunisbloem olie lag weet ik niet, maar was wel blij dat de zo snel kwamen. Nu afwachten in deze ronde. Bij mij helpt het wel tegen de stemmingswisselingen die ik had Groetjes Daantje
hoi, ik heb geen ervaring met teunisbloemolie, wel met monnikspeper. dat ben ik gewoon middenin een cyclus begonnen en 1 1/2 week later ongesteld en mijn cyclus wordt nu steeds normaler... hopelijk werkt teunisbloemolie voor jou hetzelfde, zou gewoon gelijk beginnen..
Hoi, Ik heb teunisbloemolie gebruikt omdat ik lange, onregelmatige cyclussen had. De eerste ronde was ik gelijk zwanger (mk). Na de mk gelijk weer met teunisbloemolie begonnen en toen 2 cyclussen gehad van 28 dagen! Zo kort had ik ze nog nooit gehad.... Derde ronde zwanger! Dus ja. bij mij leek het te helpen. Moet er wel bij zeggen dat ik van mijn zoontje ook in de 2e ronde zwanger was, alleen waren mijn cyclussen toen 7-8 weken. Ik zou zeggen: baat het niet, schaadt het niet! Groetjes, Suus
Bedankt meiden, ben gister gelijk begonnen, jullie verhalen geven me wel moed! Rensie heeft monnikspeper ongeveer dezelfde werking?
Volgens onderstaand artikel schijnt het goed te zijn... http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page ... lid=133645 Heel veel succes meisie, mijn cyclus was deze keer toch weer een dagje korter...... door de teunisbloemolie? Wie zal het zeggen.... ik ben er iig blij mee Liefs Daantje
Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag ook geljik Teunisbloemolie capsules gehaald. Etosmerk was het enige wat ze hadden. Ik ben erg benieuwd. groetjes Rhodé
Hallo! Na het lezen van dit alles heb ik de capsules ook maar gekocht! Ik heb ze gekocht bij een goede reformzaak. De verkoper zei dat het idd goed is om de cyclus regelmatiger te krijgen, minder pijn bij menstruatie....kortom goed voor de hormoonhuishouding! Hij zei dat hij deze veel verkoopt aan vrouwen die zwanger willen worden en daar goede verhalen over hoort. Klonk dus allemaal erg goed! Ik ben zeer benieuwd! Groetjes Elly.
Ik heb ze deze morgen ook in huis gehaald. Ik heb nooit de pil gebruikt maar mijn cyclussen variëren wel van 30 tot 60 dagen en soms meer. Het zijn er van 'Naturland'. Op het doosje staat dat ik 3 capsulen per dag moet gebruiken gedurende 10 dagen per maand tijdens de tweede helft van de cyclus. Nu is mijn vraag... wat is de tweede helft van mijn cyclus? Is dat zodra mijn maandstonden gedaan zijn? Of nadat ik mijn eisprong heb gehad? Ik hou mijn temperatuur wel bij maar kan niet altijd mijn eisprong even goed terugvinden.
hallo ik werk in een natuurwinkel, de bioshop en we verkopen allemaal supplementen en nou dacht ik, wat doet teunisbloemolie eigenlijk dat ik het echt niet weet nu ben ik dus aan het opzoeken en als dat bij jullie werkt moet dat bij mij ook werken heb altijd al met de pil zonder pil altijd 28/30 dagen cyclus gehad en dan ineens 30dagen dan 36 dagen wat nu ? dus ga ik misschien ook teunisbloemolie op mijn werk kopen se en wie weet komt het terug op de plooi nu nog beetje erover opzoeken of als jullie nuttige links weten groetjes saartje
Hoi meiden, Iedereen aan de olie hihi. Zelf heb ik ze van Etos. Ben erg benieuwd. Den link van daantje vond ik ook wel gerustellend. Ik zat er zelf ook al aan te denken omdat ik deze keer niet te vroeg wil testen. Succes allemaal..Rensie voor jou wordt het spannend!
Ja , maar volgens ff was ei eerst dag 10 en toen ineens toch geen ei... weet nu dus niet wat ik moet denken... voel wel van alles... raar hoor
Hoi, Ik heb ook theunisbloemolie gekocht op het potje staat dat je vanaf dag 15 van je cyclus 3*2 pilletje moet nemen of dagelijks 3*1 pilletje per dag maar er zitten maar 50 pilletjes in dan kom ik toch te kort? Of hoe doen jullie dat? Ik heb het doosje gekocht in de essenza natuurwinkel en het is van Biover Groetjes Winter
Ik slik er nu 3 per dag, ik hoop dat het gaat werken. Ik heb echt een joekel van een pot met capsules haha omega 3 6 en 9 schijnen erg goed te zijn voor je onregelmatige cyclus. Heb ook van die visolie capsules gekocht. Daar zit omega 3 in en de teunisbloem 6 en 9 haha als ik nu geen regelmatige cyclus krijg haha