Ik heb gewoon gedronken tijdens het proberen. Dronk in het weekens meestal 2-3 glaasjes rose. Nu ik zwanger ben drink ik geen druppel meer..
Dank voor jullie reacties! We zijn het gelukkig eens met elkaar, pas vanaf je weet dat je zwanger bent. Was al bang dat ik een slechte eventuele aanstaande moeder zou zijn hahahaha!
Ik ben ook blij om het te lezen. Ik voel me steeds schuldig als ik wel drink. Maar nu ongesteld, dus vanavond heerlijk aan de wijn
@Loesje: Aaah nee joh, ben je gek.. Dat zou betekenen dat ik een half jaar niet zou mogen drinken (5e ronde zwanger) en dan daarna ook nog eens 9 maanden niet.. Dat gaan wij onszelf niet aandoen haha.. Natuurlijk wel met mate drinken en niet teveel tijdens het "klussen".. Ik ben de komende maanden in ieder geval alcohol vrij en geloof me, je kan er nu beter nog even van genieten want een wijntje op z'n tijd vond ik alijd wel lekker, vooral in het weekend.. Dus je bent echt geen slechte aanstaande moeder.
Maedra, bij de slijterij had ik Carl Jung Red Wine Light gehaald. 4.5 Euro ongeveer. Lekker vind ik het niet echt, zeker niet te vergelijken met een echte rode wijn, maar het is te doen. Een malt bier vind ik ook wel lekkerder en dichterbij het echte bier komen. Succes met het stoppen met roken!
ik dronk niet veel maar ik dronk af en toe wel wat totdat ik een positieve test in handen had en toen was t tijd om te stoppen net zoals het eten van biefstuk en filet enzo
Oh ja, daar heb ik wel eens de witte variant van gehad, misschien is de rode beter. Ik vind Bavaria 0,0 wel erg lekker en zomers dat witbier ook. Het niet roken gaat tot nu toe goed! En vandaag in het ziekenhuis een mooie echo gehad met daarop een goed groeiend eitje (dankzij Clomid) dus dat geeft goede motivatie om gezond te leven.
in het begin dronk ik geen alcohol en at geen filet american. Maar nu 1,5 jaar later doe ik alles wat ik leuk vind en eet ik wat ik lekker vind. Garantie dat je ooit zwanger gaat worden heb je niet. Nou ik met iui bezig ben, ben ik weer wat serieuzer.
Ik hou er ook geen rekening mee dus dat we bezig zijn... Het zit wel in mn achterhoofd, maar drink toch al niet veel. Met oud op nieuw wel gedronken. Zal niet drinken na een posi test...
Ik drink sowieso bijna nooit, maar na mn eisprong sowieso niet meer. Is een kleine moeite lijkt mij persoonlijk...