Hallo dames Na ongeveer 11/12 knalpositieve ovulatietesten te hebben gehad toch maar een zwangerschapstest gedaan en die was omowit... Ik baal als een stekker maar goed. Mijn NOD is 10 januari en ik vraag me af hoeveel dagen voor of na NOD jullie positief hebben getest. Ik zie het echt even niet meer zitten. Al die teleurstellingen breken me echt op, ik wist van te voren dat het wel lang kon duren hoor, maar nooit gedacht het zo'n k*t gevoel zou zijn. Alle verhalen zijn welkom, hopelijk geven ze me nog wat moed en hoop voor deze ronde. Dikke kus Liefvlindertje
Ik testte 6 dagen voor nod positief. Echt heel duidelijk was m'n test op 3 voor nod. Maar dat verschil echt pp. Sommige meiden hebben pas een paar dagen na nod een positieve test. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Hoi, Ik weet hoe moeilijk het is om het geduld op te brengen, maar probeer niet te testen vóór je NOD (is mijn advies). Want ik heb het om me heen meermalen meegemaakt dat meiden 4 dagen voor hun NOD positief testten, helemaal in de wolken...en 4 dagen later ongesteld. Er is echt nog een vrij grote kans dat het innestelen misgaat voor je NOD. En daarna natuurlijk ook, maar dan neemt de kans al aanzienlijk af. Heel veel vrouwen, die niet zo bewust bezig zijn met zwanger worden als wij, zijn meermalen zwanger zonder dat ze het beseffen. Ze testen niet, dus weten het niet. Maar daarbij gaat de innesteling toch nog mis, dus worden ze alsnog ongesteld. Ikzelf maak wat trager HCG aan dus bij mijn was pas 5 dagen na NOD een dikke positieve streep, daarvoor een tuurstreepje. Ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten, ik weet hoe moeilijk het is Groetjes Patricia
Hoi! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ruim voor nod een knaltest. 4 dagen voor! Maar achteraf bleek dat ik direct na mijn menstruatie een ei had gehad. Vandaar. Nu ben ik 2 dagen voor NOD! Al 2 keer getest 4/5 dagen voor, maar beide wit. Weet niet of ik aan het omtpillen / bijna nod heb / zwanger ben. Zucht
Bij mijn eerste zwangerschap had ik op mijn nod een omo witte test (Etos eigen merk) en 2 dagen later echt een knaller! (ook Etos eigen merk test)
Goeie vraag, dat vraag ik me namelijk ook af. Lees wel dat het heel verschillend is... Mijn nod is de 16de, denk dat het verstandig is om dan ook pas te testen, om een teleurstelling te voorkomen. Als ik jou was zou ik ook op de dag van je nod testen... Succes, hoop voor je dat het toch raak is!
Bij mijn kindjes 3 dagen voor NOD BBZ 10 dagen na NOD Laatste miskraam was hij pas duidelijk 4 dagen na NOD, daarna direct bloedverlies
Ik zou echt niet meer weten wanneer ik bij mijn vorige zwangerschappen positief heb getest, weet wel dat ik nu in ronde 7 zit en elke keer voor nod heb getest (ook al neem ik mezelf elke keer voor om dat niet te doen ). Ik ga deze ronde echt niet meer voor mijn nod testen, het heeft zo geen zin...elke keer die teleurstelling..en het scheelt zoveel geld als je het afwacht...hoe moeilijk het ook is!!! Ik ben het laatste half jaar (sinds die tijd hou ik het in de gaten) elke keer op de dag dat ik ongi moet worden ook echt ongi (soms zit er een dag of 2 dagen tussen, maar dit gebeurd over het algemeen niet)...dus als ik ooit een keer een paar dagen of een week overtijd ben ga ik wel weer is zo`n test halen...krijg ondertussen ook een hekel aan die dingen haha Maar ik denk dat jij de moed voor deze ronde nog niet moet opgeven hoor meis, er zijn dus ook zat meiden die pas op hun nod positief testen of zelfs later. Heel veel succes en hoop dat het deze ronde raak is!!
Bij mijn eerste weet ik het niet, toen heb ik pas getest na ruim 2 wkn overtijd. Bij mijn tweede was ik 10 dagen overtijd voordat ik een tuurtestje kreeg (toen al 2 wkn kwaaltjes!). Later een week teruggezet bij termijnecho (laat ei dus). Bij deze zwangerschap heb ik eerste test 12 dpo (2-3 dagen voor NOD gedaan vanwege hoge temperatuur en kwaaltjes), was al meteen een (erg) duidelijke streep, dus ik denk dat ik 2 dgn ervoor ook al positief getest zou hebben.
dinsdag 02 november 2011 negatief getest geen streepje te zien en vrijdag 04 november 2011 een positieve test..en 11-07 is onze kleine vent geboren...