Ik heb ineens sinds een week geloof ik heel erg last van puistjes is dat toevallig ook een bekend symptoom bij iemand?
Last van rond menstruatie en rond ovulatie. symtomen kunnen vanalles betekenen. Wacht gewoon af ben je overtijd doe een test
Dat snap ik mijn menstruatie is alleen nog niet aan de beurt haha.. Maar vroeg me vooral af of meiden die zwanger waren dit ook ineens extreem erg hadden
Had het bij mijn vorige zwangerschap wel heel erg. Vooral op mijn kin. Maar nu ik gestopt ben met de pil heB ik het ook en vooral rond menstruatie en volgens mij ovulatie ook 😉 Dus tja zegt helaas niet veel meer bij mij 😊
Dank jullie wel voor reacties! Ja ik vroeg het me af want had eerder niet veel en nu ineens sinds week ongeveer veel meer en ook van die grote heel lastig..
Je lichaam kan elke maand weer besluiten andere klachten te laten ervaren.. Zo ook puistjes.. Dat wil helaas niet zeggen dat je zwanger bent. Helaas zul je net als iedereen geduld moeten hebben tot je NOD voorbij is zodat je kunt testen.