Ik niet, maar ik hou er ook gewoon niet zo van, heb liever een blikje cola light . Maar mijn man drinkt ook doordeweeks wel regelmatig een glaasje. Zolang het met mate is ook geen probleem, lijkt me.
Helemaal nooit. Ik vind het enorm vies! Mijn man op een feestje of soms in het weekend als we bezoek hebben. Maar nooit zo alleen op de bank.
Ik drink zelden tot nooit. Een lekker glas wijn of prosecco (of iets wat er op lijkt) daar kan ik van genieten en zeker het laatste zal ik geen nee tegen zeggen. Maar meer als twee glazen nooit. Nu met deze dagen heb ik meerdere dagen wat gedronken. Straks met Pasen weer en in de zomer af en toe. Ik kan sowieso slecht tegen alcohol.
Ik drink zelden. Wij hebben eigenlijk nooit alcohol in huis tenzij met verjaardag. Verder drink ik af en toe wijn maar dat is meestal ook alleen op verjaardagen. Elke dag 1 á 2 glaasjes alcohol vind ik niet gezond.
Doordeweeks drink ik eigenlijk nooit, in het weekend de ene keer wel de andere keer niet. Meestal is het dan maar 1 of 2 glazen.
Ik drink wel eens alcohol door de weeks, 1 a 2 glaasje wijn. Maar meestal is dit in de zomer, in de winter heb ik meestal niet zoveel zin daar in.
Meestal een wijntje bij het eten. Ligt eraan wat we eten. In de zomer nemen we meestal ook daarna buiten nog een rosé of bubbel.
Mmmm...In de zomer vind ik het wel lekker..een ijskoud roseetje of een flesje radler of zo. Maar dan ook maar 1 keer per week of zo. De laatste jaren heb ik er eigenlijk nooit geld voor gehad en ik heb het dan ook niet gemist of zo, maar ik ben midden in de zomer jarig en toen had ik wat flesjes gekregen haha...heeeeeerlijk! Nu in het kerstpakket van mijn man zaten een fles rode, witte en een fles rose. Twee zijn er al op, en die fles witte ligt me te roepen in de koelkast. Het is voor mij echt geen "moet", maar ik vind een glaasje wel echt heerlijk. Vroeger dronk ik echt wel wekelijks maar nu al jaren niet meer.
Nooit, drink uit principe niet maar vond het toen ik het ooit wel dronk ook niets aan. Nooit lekker gevonden.
Oh ja hoor! Regelmatig een wijntje in de avond doordeweeks. Moet zeggen dat ik dit wel wil gaan beperken tot het weekend, ivm calorieën en ik vind het best duur. :/