alcohol door de week

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Voor de zwangerschap dronk ik elke avond wel een glaasje rode wijn of twee, soms wel meer :) Gestopt zodra we probeerde zwanger te worden. Vriend drink overigens niet.

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Nope, vind ik totaal niet nodig,

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik drink niet/nooit

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh hier smaken ze door de week net zo lekker hoor. Geen problemen mee.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik drink 1 glaasje per week... maximaal... gebeurd ook wel eens dat ik niks drink.

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik drink vrijwel nooit, nu sowieso niet. Als ik een wijntje drink is dit met een feestje maar thuis eigenlijk nooit. Manlief ook niet.

7. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Drink eigenlijk elke avond wel een glaasje wijn bij het avondeten

8. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Hier alleen een gezelligheidsdrinker.
    Zelfs als we bezoek hebben gehad en deze gaan weg, dan gaat het restje wijn in de gootsteen en pak ik een flesje water oid. Manlief drinkt niet, dus dan vind ik het niks meer aan om te drinken..

9. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    De laatste tijd drink ik bijna elke avond een glaasje, als een soort slaapmutsje omdat ik slecht slaap/in slaap kan komen. (ben hiervoor ook onder behandeling..) maar nooit meer dan 1 glaasje.

10. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Is heel wisselend nu zit ik hier heerlijk met een glaasje wijn. Ook regelmatig bij het eten maar soms ook tijden niet weekend of door de week maakt eigenlijk weinig verschil.

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hangt er een beetje vanaf.

We zijn beiden opgegroeid met ouders die dagelijks drinken. Aperitiefje vooraf, glaasje wijn bij 't eten, 's avonds nog een glaasje of twee glaasjes wijn, ...

Ik ben daar voor een stuk van afgestapt. Maar helemaal laten doe ik het niet en ik heb ook niet iets dat alcohol enkel iets is voor 't weekend of voor feesten.

Vriend heeft 's avonds meestal wel zin in een glas of 2 à 3 rode wijn. Maar ook soms dagen aan een stuk niet.

Ik ben overigens ook voor een stuk een sociale drinker. Bij feestjes of op resto ofzo zal ik wel altijd iets drinken, waar ik dus thuis veel minder vaak drink.

Voor mij is vooral een vereiste dat ik en vriend het probleemloos kunnen laten. En dat is zo.

12. Toetie froetie

Toetie froetie Niet meer actief

Ik drink nooit alcohol. Geen uitzonderingen

13. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij drinken regelmatig een wijntje. Soms iedere dag wel een glaasje of soms 2 en soms de hele week niet.

Mijn man drinkt ook bijna iedere dag een biertje als hij uit z'n werk komt.

Zolang je het kan laten en je zonder kan moet het kunnen.

14. Ontbijtkoekje

Ontbijtkoekje Actief lid

5 aug 2013
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doordeweeks drinken vind ik echt heel erg slecht.
    Wij drinken alleen in het weekend en zorgen dat er altijd 1 van de 2 nuchter is voor de kinderen.

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat is nuchter? Ik drink zelf weleens een glas wijn (soms twee over de hele avond) in het weekend thuis op de bank, kan dan nog wel gewoon autorijden, mocht er iets aan de hand zijn.. Ken ook genoeg stellen waar ze geen van 2en meer kunnen rijden, dat vind ik ook niet goed..

OT doordeweeks drink ik zelden tot nooit, heb er geen behoefte aan eigenlijk...

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik drink soms door de weeks een wijntje.
    Maar kan ook maaaanden niks drinken.

17. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.252
    1.010
    113
    Zuid-Holland
    Als ik zin heb in een wijntje dan drink ik die gewoon ongeacht wat voor dag het is. Maar in de praktijk komt het erop neer dat ik eens in de 2 wkn ofzo 2 wijntjes drink.

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik drink nauwelijks thuis, hooguit met kerst of zo of een ander feestje maar meestal niet. Ik vind een colaatje net zo lekker ;)

Ik drink meestal alleen als we een feestje buitenshuis hebben en dan ook nog niet altijd.

19. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier maakt het me niet welke dag het is.
    Als ik zin in wat heb, dan pak ik het.

Is het er niet of is het op. Jammer dan.

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    ik drink vaak maaaaaaanden niks maar als ik toevallig op dinsdagavond zin heb in iets pak ik dat rustig hoor

Deel Deze Pagina