Nu helemaal niks Maar normaal gesproken wel eens een wijntje bij het eten, of op de bank. In het weekend wil het wel eens voorkomen dat man een biertje open maakt om 16 uur en ik dan een wijntje drink. Maar nooit zo veel dat we niet meer kunnen auto rijden. Ik praktisch nooit meer dan 2 wijntjes.
In mijn uitgaansperiode dronk ik voor 10, ik spuugde er niet in Nu kan het zo zijn dat ik iedere avond een Baileys met veel ijs neem, maar ook zo dat ik weken niks drink. Mijn man net zo, kan iedere avond een paar biertjes drinken maar ook zo avonden niks.
Ik drink bijna nooit (af en toe op een feestje of een stapavond) Mijn man drinkt af en toe een biertje of wijntje doordeweeks, maar niet vaak.
Oh en afgelopen vakantie in een prachtige wijnomgeving in Frankrijk ging er zeker wel een fles per dag/avond door heen. Nu ik niks meer drink, gaan er max. 3 flessen wijn door heen per week. Dat is dan voor manlief alleen. Zitten 4 glazen in 1 fles, dus 12 glazen verdeeld over 7 dagen. En ik denk dat we met een kratje bier gerust 3-4 weken doen.
Ik drink eigenlijk zelf vrij weinig maar bij mij is het vaak wel in het weekend als ik eens wat drink. Tenzij een feestje door de weeks is gepland en ik weet dat ik de volgende dag vrij heb. En dan drink ik nog max 2 glazen. Maar als je met vakantie of zoiets bent kan ik het me voorstellen dat mensen dan meer drinken Op het moment drink ik helemaal niet vanwege mijn zwangerschap maar ik mis het ook niet echt. Mijn verloofde drinkt ook niet omdat hij van zichzelf weet dat hij daar agressief van wordt.
Ik drink nu natuurlijk niks, maar voor de zwangerschap was het 1x in de maand hooguit, en dan in het weekend. Mijn man drinkt helemaal niet, en we hebben dan ook nooit drank in huis (ja bier met verjaardagen ofzo, maar drinken wijzelf niet) Zou me niks verbazen dat ik mn man na de bevalling na doe, en helemaal niet meer drink. Vind bijna niks lekker, en nouja heb liever een frisje
Nu drink ik helemaal niks, maar normaal maakt het mij niet zo uit of het maandag of zaterdag is. Ik wordt ook eigenlijk nooit dronken, dus als ik dan al drink is het niet veel. soms drink ik een maand niet en soms 4 keer in een week (soms in de zomer) ik heb ook geen normaal weekend ben namelijk dinsdag, vrijdag, zaterdag vrij. Dus wanneer is mijn weekend? Maar als ik een keer goed ga wijnen dan is het meestal wel in het weekend en dan rollend naar huis hihi
Ik drink niet heb van dichtbij gezien wat matig alcohol gebruik met je hersens doet laat staan iedere dag iets drinkn!
Ik drink af en toe. Welke dag maakt me niet zoveel uit. Ga ik door de weeks uit eten bijv drink ik gewoon lekker een wijntje. Veel drink ik nooit. Max 1a2 glazen per keer. Daarnaast sta ik na 3glazen al op mijn kop
Ik drink al jaren niet i.v.m zwangerschap 1, borstvoeding en nu zwangerschap 2. En zonder die 'beperkingen' zou ik doordeweeks ook niet drinken, vind dat niet nodig en ben ook gewoon niet zo alcohol drinker. Mijn man drinkt, gewoon thuis, doordeweeks wel 's 'n biertje. Niet meer dan één en ook zeker niet iedere dag. En op een verjaardag o.i.d doordeweeks drinkt hij er ook wel één of meerdere. Weekend eigenlijk hetzelfde patroon.
In de zomer tijdens het eten lekker een witbiertje... Verder alleen op een feestje. Buiten de zomer durf ik dus te zeggen dat ik thuis nooit drink.
haha, hier ook zwanger en bv! Vervolgens een vakantie waarin ik toch in 14 dagen zeker 6 glazen wijn heb gedronken en nu weer zwanger.. Laatst in een gesprek met verkoper van gall&gall geroepen, geen idee, doe maar wat, ik kan toch pas over 2 jaar ofzo weer drinken
mijn man drinkt nooit alcohol en ik sporadisch. als we bv een etentje hebben, feestje, een enkele keer als we met hele fam op vakantie gaan. en soms met een feestdag ( bv kerst) en dan maakt het niet uit of dat een weekend is of doordeweeks. maar iig heel weinig. zelf hebben we ook geen alcohol in huis alleen met een verjaardag.
Ik drink iedere avond 1 wijntje/ coeberg en vriend 'n biertje,.maar van 1 borrel ben ik niet dronken hoor
ik drink af en toe wat, meestal op een feestje of bijzondere gelegenheid. ml drinkt door de weeks vaak een paar biertjes per dag maar soms dan drinkt hij ook alleen maar fris, dit wisselt.
Ik drink een enkele keer in het jaar (rood of witte wijn), dat is op mijn hand te tellen. Ik geef er niks om, geef mij maar chips!
Nu drink ik helemaal niks van alcohol maar anders soms door de week 1 of 2 biertjes. Maar in het weekend is het ook niet meer als ik gewoon thuis ben. Als ik uit ga drink ik wel meer.
In principe drink ik door de week ook niet, alleen met duidelijke feestdagen. Alleen 's zomers in de vakantie maak ik wel een uitzondering. Voor mij is alcohol ook een weekend'ding'. Maar goed, ik kan ook makkelijk zonder. Ik heb sowieso tijdens de zwangerschap niet gedronken en nu vanwege de borstvoeding de komende tijd ook nog niet. Zodra ik zeker weet dat onze zoon 's avonds meer tijd tussen de voedingen laat, komt dat wel weer een keer.