Helemaal mee eens! Zelf drink ik ook wel eens door de week. Gebeurt soms dat ik nog een fles open heb staan van het weekend en dan neem ik graag een glaasje bij de pasta, weg moeten gooien is ook zo zonde. Maar ik drink zeker niet elke dag. Gebeurt soms ook wel dat ik een avondje doorzak (feestje) en dan zo 3 weken niks drink. Verschilt heel erg dus.
was iig niet mijn insteek met dit topic, ik bedoelde gewoon of iemand net zo makkelijk op maandagavond een wijntje oid pakt als op een zaterdagavond...ook al is het maar 1 keer per week.
Herkenbaar, ik mis mijn portje, wijn en kaasje enorm. Maar oh oh wat zal ik er van genieten deze zomer. Ik heb de ongeschreven regel dat ik niet alleen drink. Ik hou van wijn maar aangezien mijn lief maar 2 avonden per week thuis is drink ik niet zoveel.
Ja wel hoor. Er zijn weken dat ik helemaal niks drink omdat ik er gewoon geen zin in heb. Als ik te lui ben om boodschappen te doen en geen wijn in huis heb dan vind ik het ook prima, het is geen must voor mij. Maar ja, ik vind het wel gewoon lekker om 's avonds een wijntje te drinken..
Haha! Wij houden er beiden wel van (horeca-man). Op deze manier hou ik het binnen de perken, uitzondering daargelaten
Ik weet dat ik momenteel iets te veel drink, bijna elke dag wel wat. Het heeft ook te maken met een rotperiode waar ik nu doorheen ga. Ik weet van mezelf dat wanneer de rust weer wat is teruggekeerd in mijn leven het drinken ook wel weer wat minder wordt. Ik maak me er verder geen zorgen over ofzo maar het kan wel wat minder.
Ik mis het nu ook totaal niet.... Maar als ik naar de kast kijk en de 3 flessen witte wijn zie die we hebben mee genomen uit Frankrijk....ja, dan kijk ik wel erg uit naar een warme zomer avond en een koud glas goede wijn Tik tak tik tak....is het al augustus ?
Drink bijna nooit wat door de weeks,alleen als ik een etentje heb gehad of verjaardag ofzo. En dan is het niet dat ik het op een zuipen zet, meestal n glaasje wijn, en n glaasje bruine rum bij de koffie (heeeeeeeerlijk, liever de rum dan de wijn ) Mijn ouders drinken iedere avond 1-4 glazen wijn, dus ik wil dat dus nooit doen, ik wil dat niet standaard maken.
Oja ik vergeet de zomer helemaal, dan drink ik wel wat vaker door de weeks dan in de winter maanden. Oooo heerlijk, warm weer, buiten op terras, wijntje erbij
ik drink sowieso nooit bij manlief hangt het er vanaf of hij moet werken de volgende dag maar is ook nooit meer dan 1 biertje
Ik drink doordeweeks nooit.. Tenzij kerst of oud en nieuw maar dan zelfs niet veel.. Ik drink zowieso amper..
Ik drink niet zoveel maar als ik iets drink dan maakt het niet uit welke avond het is, het is ook maar een half glas dan want ben niks meer gewend haha.