Ik wil graag met mijn 2 kindjes en van 4 en een van een jaar naar een waddeneiland voor een weekend of midweek Nou weet ik alleen niet welk waddeneiland ik moet kiezen ameland ging ik altijd heen met me ouders toen ik klein was maar dat is inmiddels alweer een behoorlijk aantal jaar terug dus kan mij niet veel meer herinneren van dat eiland alleen dat ik er een verzorg pony had Texel ben ik ook een keer geweest met met een hele groep tijdens rondje texel ofzo alleen dit is ook inmiddels alweer 10 jaar geleden Welk eiland is het leukste om met kindjes heen te gaan ?
Texel is wel heel groot, heb ik eigenlijk nooit erg leuk gevonden. Ik vind met kinderen Vlieland (autovrij) en Ameland (erg overzichtelijk) beide heel leuk! Terschelling ook nooit geweest.. dus helaas.
TERSCHELLING...oeps...euh terschelling heeft voor ieder wat wils en als je voor een midweek wilt gaan raad ik je tijdens Oerol aan....(niet in het weekend dan ist veels te druk met kleintjes. ) Voor de kids hebben ze dan echt leuke voorstellingen en dingen te doen. Maar ook zonder Oerol ist daar voor iedereen goed vertoeven. Hou je van optimale rust&natuur dan zou ik vlieland of ameland kiezen. Laat je weten waar je keuze op gevallen is??
ik zat in eerste instantie aan ameland te denken omdat we daar vroeger ook wel heen gingen maar ben ook niet bekend met de andere eilanden dus vind het wel leuk om eens ergens anders heen te gaan en gaat mij erom dat de kindjes zich goed vermaken en er leuke dingen te doen zijn voor mijzelf maakt het niet uit. ik zal nog even de reacties afwachten en wat speuren en laat het weten als ik eruit ben
Terschelling met Oerol!! Maar verder zou ik Ameland aanraden. Is niet al te gek groot, maar wel genoeg te doen. Ik vind Terschelling ook erg leuk (helemaal met Oerol) maar ook wel wat te groot dus!!
Oeps.. ik ben juist gek op texel! En vooral als het langer is dan een weekend, je hebt daar wat meer te doen. Maar de andere eilanden zijn rustiger, en ook erg mooi! Alleen op vlieland ben ik nooit geweest, lijkt me zo kaal. Of valt dat wat mee?
Texel vond ik zo groen. Haha maar ben er ook maar een keer geweest ook eens met een rondreis was wel leuk. Terschelling en amerland het zelfde ooit eens met een zeilvakantie mee geweest maar dan praat ik over 20 jaar terug dus... Of het iets voor kinderen is ik zou het begot niet meer weten. Maar het lijkt me al jaren nog eens leuk de eilanden te bezoeken, met me kinderen. Het is er alleen erg duur een huisje huren ect ect. Succes met zoeken in elk geval en alvast veel voor pret.
Terschelling!! Sfeer, natuur, vind alles heerlijk relaxt daar! Ben wel eens op Texel geweest maar mijn hart ligt op Terschelling. In juli gaan we voor het eerst met de kinderen heen, heb er zin in!
Ben dit jaar naar Ameland geweest. Voor kleintjes denk ik wel heel leuk. Paardrijden, strand,kinderboerderij,zwembad,natuurmuseum met activiteiten voor kleintjes en in één van de dorpjes is zo'n overdekte speelhal waar ze zich uit kunnen leven als het slecht weer is. Het is wel een klein eiland. De deense eilanden zijn ook heel leuk trouwens
Ben zelf nog niet op de eilanden geweest maar vriendlief ging vroeger jaarlijks met ouders naar Vlieland en hoor van hem dat dat echt het mooiste eiland is.. Ze zijn ook op Texel enz geweest maar Vlieland blijft bij hem nr 1.
Ik zou kiezen voor Terschelling of Ameland. Ben laatst voor het eerst met vriend en schoonfamilie een weekendje naar Texel geweest. Nou, ik had echt niet het idee dat ik op een eiland zat. Zo groot is het. Mijn vriend en ik hadden allebei zo'n idee dat we gewoon ergens in Noord-Holland reden.
Bedankt voor alle berichtjes we gaan kiezen voor terschelling en ameland We gaan een weekendje van vrijdag tot maandag naar terschelling in juli ivm dat ene festival gebeuren even de naam kwijt en in augustus een weekendje ameland we gaan niet naar het buitendland dus moet kunnen
TERSCHELLING!! Ons hart ligt daar echt, en zodra het kan zijn we ookk vaak een dagje met onze jongste hond op west, lekker door het bos en het groene strand racen, zij is daar ook geboren en vind het geweldig daar weer te zijn. Ze is niet te houden als we op de boot zijn, ze weet 't precies. En tijdens oerol is het helemaal geweldig! Ik zie trouwens dat jullie heen gaan tijdens oerol, heel veel plezier!!
Jullie willen tijdens Oerol, ik hoop voor je dat er nog ergens een plekje is. Meestal is alles al helemaal vol. Voor Oerol moet je bijna een jaar van te voren reserveren...
Oooh Vlieland is zooooveel leuker. Autoluw, gezellig klein, mooie bossen, strand is fantastisch. Heeerlijk! Wij gaan minimaal 1 x per jaar naar Vlieland, en soms een dagje tussendoor.