Kylian begint steeds harder tegen te sputteren als we zijn tanden willen poetsen. Eerst dachten we dat het gewoon een fase zou zijn maar heel langzaam begint hier een vermoeden te ontstaan. De kindertandpasta's die ik kan vinden ruiken en smaken allemaal mierzoet (hubba bubba achtig) en Kylian houdt dus helemaal niet zo van zoet. Een klein stukje chocolade en daar houdt het dan ook wel mee op, naar snoepjes taalt hij niet maar haal een tuc tuc koekje te voorschijn en hij is helemaal door het dolle. Ik ben dus op zoek naar een peutertandpasta die gewoon naar tandpasta (mint ofzo) smaakt en dus niet zo mier zoet is. Iemand enig idee of tips want het begint hier echt een kokhalzende kriem te worden. groetjes Anita
youame heeft een tube gekregen(proefmonster maar lees net dat kindjes onder de 5 jaaar speciale peuterpasta moeten gebruiken je hebt die ook wel in mint geloof ik
Ja, en ik heb weleens iets gehoord over een tube met spongebob ofzoeits erop, die moet ook met mint smaak zijn. Maar van elmex weet ik het gewoon zeker !
Mooi al 2 merken, ga morgen meteen op pad. Wel jammer van de nauwelijks aangebroken tubbe van de hema (mijn zus beweerde dat die wel mintie was ) Groetjes Anita