Alcohol en baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetdushi, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik drink niet, vriend alleen in het weekend. maar das ook stukken minder geworden sinds sophie er is

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    zo zit het ook bij ons,vind alcohol wel lekker,maar drink het eingelijk alleen maar als ik een keer op stap ga,als ik de bob niet ben.
    en soms drink ik in de zomer een glaasje of 2 op een terras.

3. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Alleen af en toe in het weekend 1 of 2 glaasjes rose, thats it. Wil graag wel helder blijven met een kind in huis.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wij drinken allebei echt maar zelden alcohol! En als (zoals toevallig vorige week op mijn verjaardag) dan drinken we hooguit 2 glaasjes en dan is het wel genoeg voor ons! Dus hier geen problemen of afspraken die we moeten maken.

En als we op een feestje zijn en mijn vriend wilt wat drinken dan mag hij dat van mij, maar nooit samen, ook niet samen 1 glaasje ofzo!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Slapen jullie elke nacht met de kinderen (weet niet of je er meer hebt?) in bed?

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Vroeg ik mij ook al af!

Hier gek op een drankje. Wij drinken gewoon beide. Wat Joyce schreef als er iets is dan 112 bellen.
    Moet ik wel zeggen dat als ze niet lekker is of gewoon ziek, een van ons dan niet drinkt. En aangezien ik ook degene ben die na mn zw schap minder tegen alcohol kan, doe ik dat.

groetjes Sens

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hmm eigenlijk nooit bij nagedacht als we weg zijn dan drinkt 1 van ons sowieso niet maar als we thuis zijn dan willen we soms allebei wel een drankje drinken hoor, al drink ik niet zoveel na 2 glaasjes wijn heb ik hem al hangen sinds mijn zwangerschap haha. Maar het zal nooit voorkomen dat we alletwee veel te veel drinken en niet meer zouden kunnen autorijden in een noodsituatie.

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Familiebed? gezellig voor je seksleven haha
    ( ja ik weet het er zijn ook andere plekken maar toch haha)

9. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ff voor de goede orde, als we thuis een keer op zaterdagavond wat drinken dan slaan we geen krat bier achterover , saampjes 1 flesje wijn.
    voordat mensen mijn vorige bericht verkeerd interpreteren.

joyce :)

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Een groot of een klein flesje? ;)

Ik wil wel graag een volledig beeld hebben he, dat snap je ;)

11. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    we drinken heel weinig, hubbie soms in het weekend een of twee biertjes en ik geef bv, dus ik drink heeeel weinig en als ik drink is onze kleine man naar bed is en dan een half glaasje wijn ofzo. (alleen even voor de smaak zeg maar...) Maar dat komt door de BV hoor, want normaal lust ik wel een glaasje wijn, mjammie

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Of zo'n magnum? (zo'n hele grote.. ) :) ;)

13. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    ja, wij drinken ook beiden als we thuis zijn. Niet dat we straalbezopen zijn ofzo, maar gewoon samen een flesje wijn ofzo in het weekend. Moet ook kunnen hoor.

Groeten,
    Angel

14. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik drink zelf zelden tot nooit mijn vriend drinkt in het weekend een paar biertjes

15. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    een gewoon flesje, ik geloof dat er een liter in zit ofzo.
    wij geven hier trouwens geen bv, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.

helaas geen plaatje :cry: .

joyce :)

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wij drinken beiden niet!

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij houden hier wel van een drankje, dus in het weekend zitten wij heerlijk samen te cocoonen op de bank met een wijntje of een whisky.
    Mocht zich een noodsituatie voordoen, dan hebben we altijd nog buren en 112.
    Ook hier iemand die na haar zwangerschap bij 2 glazen aan haar tax zit 8) , dus echt ladderzat zal je mij niet aantreffen.

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik drink niet, dus me vriend mag zich uitleven wanneer hij daar behoefte aan heeft ;)

19. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hier word ook wel gewoon een glaasje wijn gedronken hoor. Ik maar eentje, en dan 's avonds als ik de eerste paar uur geen voeding hoef te geven.

Laatst in alle gezelligheid een tweede glas genomen, dat heb ik geweten: was echt totaal van de wereld, gewoon ziek ervan.. Dus dat tweede glaasje laat ik voorlopig maar wel even staan..

Lijkt me zowiezo niet de bedoeling dat je flink aangeschoten bent met een kleine in de buurt, maar het zal vast wel in sommige huishoudens voorkomen...helaas

20. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    wij drinken in het weekend allebei,niet al teveel hoor.
    we hebben ook zoiets van als er iets met de kleine is kan je altijd 112 bellen. of de huisarts.

maar ik ben nooit echt dronken ofzo.

Deel Deze Pagina