Hallo allemaal, Ik zit me al een tijdje iets af te vragen, namelijk het volgende; Of je perse dezelfde zwangerschapsverschijnselen krijgt als bij de eerste...??? Misschien een stomme vraag maar ik moet het voor mezelf de wereld uit helpen! Anders wordt ik gek. Heb nog geen kleine, een paar maanden geleden wel een miskraam gehad. Maar ik heb sinds een paar weken gevoelige tepels, duizelig (soms heel erg). Moet in de eerste week van november (vanaf morgen dus) ongesteld worden. Dus het is even spannend. Mochten dit verschijnselen zijn, dan heb ik hier bij de eerste zwangerschap (al was het maar 12 weekjes) geen last van gehad. Dat waren toen meer pijnlijke borsten, pijn aan me onderrug en een enorme verslaving aardbeien, ivm een tekort aan foliumzuur heb ik me toen laten vertellen. Misschien zit het tussen me oren, omdat ik zo graag wil dat het weer lukt... Hoop dat jullie me kunnen helpen! Dankuuu
elke zwangerschap is anders, dus ook de kwaaltjes Sommige kwaaltjes kunnen wel hetzelfde zijn, maar het is nooit helemaal hetzelfde