Verschijnselen voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sammy27, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy27

Sammy27 Actief lid

4 nov 2012
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Ik zit in de 1ste ronde voor een 2de kindje.
    Zaterdag 10 nov mijn nod.
    Ik ben benieuwd welke symptomen jullie hadden voor je nod.en zwanger bleken te zijn.
    Ik heb nu:
    Steken in mn lies(al een week)
    Gevoelige borsten,word s'avonds erger.(al langer dan een week)
    Ik denk soms wat missenlijk te zijn.
    En ik heb al een tijdje bijna geen afscheiding meer.
    Ik denk soms dat mijn lichaam me voor de gek houd...

Groetjes sam

2. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    wat mij het meeste opviel deze ronde : veel kleine boertjes en verder eigenlijk helemaal niks ;) ... terwijl ik de vorige ronde mij zo vreselijk zwanger voelde aan alles, mn borsten opgezette buik ect :cool:

liefs

3. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Ik ben deze ronde veel misselijk geweest na het eten van dingen, paar dagen erg duizelig geweest na het opstaan van de bank enz, rommelende darmen..maar dat heb ik net als pijnlijke borsten altijd voor mijn nod...deze is trouwens ook zaterdag :p Heb gister en vandaag al getest maar ze waren allemaal negatief..dus heb de hoop al een beetje op gegeven...

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    5 DPO klodder dikke, witte afscheiding en grieperig 3 dagen lang. 7 DPO venijnige steken in mijn onderbuik aan de zijkant 3 dagen lang, tijdens deze 3 dagen ook een hele aparte kriebel een paar dagen over mijn buik, alsof iemand met een veertje erover ging, soms jeukte het een beetje. Toen in de nacht 1 druppel spotting en daarna (1 dag voor NOD) begon het drukkende gevoel in mijn liezen/zijkanten onderbuik.

Verder symptomen die ook PMS zouden kunnen zijn: koud, moe, hoofdpijnvlagen, beetje maagzuur..

Die kriebel gaf het weg! Die herkende ik totaal niet! En voelde wel bijzonder :)

5. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

27 aug 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    over 2 dagen is mijn nod en ik heb eigenlijk niet veel zwangerschapssymptomen alleen met vlagen steken in me onderbuik en hoofdpijn en af en toe krampen.
    ik heb ook nog helemaal geen gevoel van ongesteld worden en normaal wel dus ik hoop dat het zo blijft en dat het raak is haha

Deel Deze Pagina