Zit met een vraagje... Wie kan mij wat vertellen?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by heleblijemama, Oct 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heleblijemama

Oct 15, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 heleblijemama, Oct 15, 2011
    Last edited: Oct 15, 2011
    Hallo dames!!!

Ik zit ook met een paar vragen....
    Mijn vriend en ik hebben besloten om voor een 2e wonder te gaan. Dochtertje is nu 15 maanden.. Ben vorige maand dus ook gestopt met de pil. Nu heb ik al 2 weken last van mijn onderbuik (menstruatiepijn) af en toe misselijk en vaak plassen. ook last van de borstjes;) Ben alleen bang dat ik het wat te graag wil... Moet vandaag ongi worden, maar zie nog niks ( heb BTW een testje gedaan, was negatief. Beetje vroeg maar kon niet wachten)

Zit veel op de forums te lezen, en nu zie ik dames over een tempraturenlijst.
    Nu heb ik dat nog nooit gedaan. Had het gisteren gelezen en heb me vanochtend gemeten en de temp was 37.2 op de dag dat ik ongi moet worden

Kunnen jullie mij nu iets meer vertellen???

Ik ben bang dat me lichaam me in het ootje laat, maar wie weet..

2. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Heb je vaker getemperatuurd? Want 1 dag temperaturen zegt niets. Lichaamstemperatuur is per persoon zo verschillend dat je pas wat kunt zeggen hier over al je langere tijd temperatuurt voordat je 's ochtends opstaan en ook nog op hetzelfde tijdstip... Ik ben bang dat er toch niets anders op zit dan afwachten en over paar dagen eventueel weer testen..

3. heleblijemama

Oct 15, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga het rustig (of nou ja rustig) afwachten...Over een paar dagen weer een testje doen, mist ik niet ongi wordt. Heb in ieder geval een lijst uitgeprint en ga het vanaf nu bijhouden...

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Je kunt indd nog niets zeggen over je temp, dit moet je een hele cyclus dodn.
    Weet je zeker dat je vandaag ongi moet worden? Je bent nog maar pas gestopt met de pil, de "kwalen" kunnen ook bij het "ontpillen" horen.
    Indd over een paar dagen nog eens tesen, misschien heb je wel te vroeg getest :).

Share This Page