Geboortekaartjes "sparen"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder1992, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal..

Ik heb even zitten twijfelen of ik hierover een topic zou openen, maar wil graag mijn gevoel even kwijt.. want ik trek het even niet meer!
    Wie kent dat gevoel...dat je zooo graag een kindje wilt en in je omgeving lijkt het wel een babyboom en lijkt het hun allemaal door "een x in de vingers knippen" te lukken.
    3 jaar geleden wilde mijn vriend en ik heel graag een kindje, dit lukte.. we hebben 10 weken lang mogen genieten van een tweeling in mijn buikje..tot het helaas mis ging en ik vervolgens een curretage kreeg. Vervolgens ook nog pap3b ontdekt en hierna weer het ziekenhuis in maar dan voor een lisexcisie om de onrustige cellen weg te branden uit mijn baarnmoederhals. In die periode waren 3 lieve mensen uit mijn omgeving tegelijkertijd zwanger met mij, waaronder 1 net bevallen. Nu 3 jaar later...zijn wij weer 7 maanden opnieuw bezig voor onze kinderwens (voor deze maanden ook aantal maanden geprobeerd,maar toen weer aan de pil begonnen), maar het lijkt wel of ik vanaf mijn missed abortion (hartje stopt met kloppen) alleen maar geboorte kaartjes aan het sparen ben van vrienden en familie. Het klinkt heel hard en ik gun het iedere vrouw met alle liefde! Maar het doet me gewoon pijn..waarom hun allemaal wel en wij nog niet? de 3 vrouwen die tegelijkertijd met mij zwanger waren, hebben nu inmiddels alle 3 een tweede kindje gekregen! En weer een familielid zwanger (net te horen gekregen), vandaar dat ik het even niet meer trok en dit kwijt moest.

Het spijd me echt voor mijn gedachtengang.. want gun het iedereen echt! Maar moest gewoon even mijn gevoel kwijt.

2. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ik kan me je gevoel helemaal indenken joh! Juist als je het zelf zo graag wilt gaat het opvallen bij hoeveel andere mensen het wel lukt! Goed dat je het even lekker van je af schrijft! En hopelijk mogen al die mensen ook snel een geboorte kaartje van jullie ontvangen!!

3. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik herken ongelooflijk veel in jouw verhaal! Wijzelf nu ook vanaf 2011.
    Het is goed dat je het van je af schrijft!

Ik wens en hoop voor jullie dat jullie snel mogen genieten van een goede zwangerschap in alle gezondheid.
    Dikke knuffel!!!

4. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je bericht!
    En fijn om een beetje herkenning te ervaren..
    Voor mijn omgeving is het namelijk lastig om het te begrijpen en wil hun er ook niet veel mee belasten, want ik wil hun "roze wolk" niet verstoren.
    Maar mijn vriend en ik zijn sinds kort het enige stel van de broers en zussen die geen kinderen hebben en het lijkt dan soms net of het leven alleen om hun draait.
    Hebben jullie nog specifiek een rede gehad om de "pauze in te lassen" ?

5. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Heel herkenbaar bij mij zijn nu 8 mensen in mijn omgeving zwanger is soms erg moeilijk maar ook dubbel..... je bent erg blij voor hun maar zelf wil je het ook gewoon graag! Hoop voor je dat je snel een positieve test krijgt en dat je er dan ook van kan genieten ;) s6!

Deel Deze Pagina