Alcohol en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door truusjee, 31 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ikzelf ga niet al als zwangere leven zolang ik dit nog niet ben. Uiteraard gewoon gezond leven (daar hoort ook goede voeding en lichaamsbeweging bij en ik rook ook niet), maar je moet ook gewoon lekker genieten. Zeker als je al langer bezig bent of bijv in het ziekenhuis loopt dan is de druk al groot genoeg. Vanaf eisprong wel matigen natuurlijk en vanaf de positieve test geen druppel meer.
    Zelfs mijn gyn raadt het af om al extreem gezond te leven (lees: je leefstijl radicaal omgooien) voor die positieve test: dit levert je waarschijnlijk stress op en dat is ook niet goed.
    Dus zolang jij met mate wat drinkt kan het lijkt me niet zoveel kwaad. Zolang je je maar goed voelt bij wat je zelf doet :).

Riverdale87 vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en andere verboden voeding eet ik heerlijk tot ik een positieve test heb. Wel vooral biefstuk, carpaccio etc etc want filet americain en rauw ei houd ik niet zo van.

3. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Voor mij was het maar 2 maanden, maar als erg lang had geduurd zou ik misschien de 1e 2 weken van mn cyclus alles eten en daarna tot nod stoppen.

4. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Zou ik misschien... o_O
    Misschien niet zo oordelen over dames die in een andere situatie zitten en niet handelen zoals jij zou doen?

SD90 en Snoepjes vinden dit leuk.
  5. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Je bedoelt het waarschijnlijk niet slecht, maar zo'n uitspraken kunnen idd nogal naar overkomen. Je kan onmogelijk weten hoe je je in zo'n situatie zou voelen, dus doe je er beter geen uitspraken over...

6. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Ik had er inderdaad geen slechte bedoelingen mee, sorry als het zo overkwam

7. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Weet ik wel hoor. Zo'n dingen liggen gewoon gevoelig bij een hoop meiden, denk ik. Bij mij toch alleszins :p

Snoepjes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina