Cassandra is na een avondje feesten tijdens: Underworld World Of Chaos Datum 23-03-2007 (vrijdag) Locatie Almere Events Centre (eindelijk) Niet naar huis gekomen. Ze is 17 jaar Woont in bouwmeesterbuurt in Almere buiten En ze is rond de 1.70 , 1.75 Haar tot haar schouders en Caramel kleurig Ze droeg die avond een rood hardcore topje met spaggetie bandjes Ze had een blauwe spijkerbroek aan Witte Nike air max met een roze rand bij het Nike teken (schoenmaat 42 ) Ze had een zwart hardcore vest aan met een opvallend spinneweb op haar cappuchon Een zwarte jas en een 100% hardcore rugtas Ze spreekt met een Brabants accent als jullie haar zien of gezien hebben willen jullie het alsjeblieft doorgeven? De flyer zet ik in mijn fotoalbum je kan ook kijken op www.vermist.nl
Ik zag vrijdag nog het biljet in amsterdam centrum hangen.. sterkte meid, hoopt dat ze snel thuis komt
Oh wat erg.. sterkte meid! Ik had dr nog niks over gehoord.. maar heeft niemand geen idee, wat, hoe of waar? Ik steek hier 1000 kaarsjes aan.. wat erg zeg..
heel almere hangt inderdaad ook vol met flyers. ik schrok me rot toen ik ze zag........ Ik kijk al een paar dagen om me heen. wens de familie en bekenden veel sterkte....
ja idd had ik ook gehoord, komt dalijk na de reclame volgens mij. Had ook iets te maken met so you wanna be a popstar? ? ? ? ?