hopenlijk wel,dat ik me voor niets zorgen maak vandaag bij vk geweest op zich niet zo ene heel gezellig mens,helaas ik durf er ook haast niks tegen te zeggen of te vragen,want dan gaat ze niet echt positief en vrolijk reageren ze zei vandaag dat het allemaal goed zit,en dat me baarmoeder 4 vingers onder de navel ligt? is dit niet wat laag ? en voelt zij niet de placenta ipv de baarmoeder?want me placenta ligt voor? kunne jullie me helpen met deze 2 vraagjes maak me weer helemaal druk,en hopenlijk is dat niet nodig
Ik zou een andere VK nemen als het helemaal niet klikt, want ze is straks ook bij de bevalling aanwezig. Lijkt me niet erg prettig met iemand erbij waar je je niet goed bij voelt en niks aan durft te vragen!
je placenta ligt IN je baarmoeder dus ze voelt je BM. Ja bij de een gaat ie eerst een beetje de breedte in en dat weer de hoogte (de een is ook langer dan de andere , anders gebouwd) is lastig vergelijken Als zij zegt dat alles goed zit mag je daar echt wel van uit gaan dat zegt ze niet zomaar, anders had ze misschien wel gezegd; goh het is een kleintje of dat het wat aan de kleine kant was ofzo.. Nee ik zou me geen zorgen maken, pas zorgen maken als zij dat ook doet (qua formaat dan hihi)
De placenta voelt ze niet hoor. Enne voor 16 weken ligt je baarmoeder volgends mij prima. Als je de VK niet mag dan zou ik dat toch even aangeven want je moet er wel straks een bevalling mee doen.
Hai Iniminie, Ten eerste: volgens mij had je al eerder een topic over je verloskundige geschreven en als ik het goed begrijp voel je je nog steeds niet op je gemak bij haar?! Meid, ik zou echt een andere verloskundige zoeken. Nu kan het nog en heb je nog tijd om een leuke band met je nieuwe verloskundige op te bouwen! Ten tweede: Ik was met 18wk5dg nog bij de verloskundige en mijn baarmoeder lag ongeveer 2 vingers onder mijn navel. Ik dacht zelf dus ook dat dat te laag was, maar de baarmoeder schijnt in de breedte inmiddels flink gegroeid te zijn. Ik draag dus breed en de baby ligt laag. Volgens de verloskundige best een voordeel. Komt de baarmoeder ook later tegen mijn maag en ribben aan, dus dat zit prettiger. Nadeeltje, ik heb nog bijna geen buikje. Vandaag op de echo zag alles er prima uit, baby (nu 20-25cm) lag op schema en lag ruim in het vruchtwater. Ik denk dus dat je je geen zorgen hoeft te maken.
ja dat klopt,dit is dezelfde vk,voel me eigenlijk nog steeds niet prettig bij haar,voel me ook zo een zeur als ik wil overstappen,maar dit werkt ook niet in mijn ogen ik ga steeds met grote onzekerheid naar huis,omdat ik amper wat durf te vragen of zeggen,want alles komt er nors uit van haar kant ja ik vind het zo laag tegenover vele andere vrouwen ,ik heb het idee dat me buik wel groeit,maar meer naar voor zeg maar,en ja kan kloppen,zoals je al zei,een soortje in de breedte maar ben blij dat die 4vingers normaal blijkt te zijn,begon me toch zorgen te maken,en helemaal als je bij haar je vraag niet durft te doen bedankt voor gerustellend antwoord en ik moet idd echt overwegen een andere vk te zoeken,lijkt me prettiger
ja ik ben niet echt iemand die gauw overstapt,alleen als ik me niet zeker voel,en dat heb ik nu,want steeds als ik thuis ben twijfel ik over alles,hoe me zwangerschap verloopt zeg maar heb al een vervelend miskraamverleden,en ben al enorm onzeker,en dit werkt dan echt averechts in mijn ogen ookal voel ik me een zeur,ik ga ene andere zoeken
Kom op meid, pak die moed bij elkaar en zoek een andere verloskundige! Dan hoef je haar nooit meer te zien, kan jou 't schelen....! Misschien heeft iemand nog tips voor je (misschien via 't forum), bij jou in de regio. Ik ga elke maand met plezier naar de verloskundige toe, ze zijn aardig, stellen me op me gemak en nemen ruim de tijd voor ons! Zo hoort het te zijn!