Hallo dames, 2 weken terug 3 testen gedaan en die waren allemaal erg snel en duidelijk positief. Het gekke is alleen dat ik me zo goed voel. Ben als het goed is 7 weken zwanger. Heb nog geen echo gehad. heb wel last van mijn borsten en ben heel erg moe. ook ben ik amper misselijk maar dat is wel afgenomen. Heb vorig jaar een miskraam gehad. En ben gewoon heel bang dat het nu weer mis is. Zou het gewoon angst zijn en ga ik op 1 april een heel klein mensje zien op de echo. of kan het zijn dat ik me moet voorbereiden. weet dat jullie natuurlijk niet het antwoord kunnen geven. maar herkennen jullie dit of is dit iets waar ik last van heb
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Vervelend dat de miskraam ervaring je nu een beetje in de weg zit. Ik heb geen miskraam gehad maar herken me wel in je gevoel. Was ook wel moe en pijnlijke borsten maar voelde me verder helemaal prima, gewoon als anders. Bij mij kwam de misselijkheid rond week 9 weken (tot 12/13 weken). Maar zou maar zo kunnen zijn dat je de misselijkheid gewoon lekker overslaat. Ik zou me niet te druk maken en proberen te genieten. En voor je het weet is het 1 april en mag je je kleine wondertje gaan ontmoeten op de echo
Meid wat spannend he! Inderdaad kan ik je niet vertellen of het goed zit. Maar ik weet wel dat heel veel vrouwen niet voelen dat ze zwanger zijn. Het hoeft dus helemaal niets negatiefs te betekenen
Symptomen zeggen niets over hoe je zwangerschap zal verlopen. Ik zou zeggen: geniet van het symptoomvrij zijn, je weet nooit hoe lang dat duurt . Snap je onzekerheid zeker wel, heb ook 3 miskramen gehad. Mijn eerste zwangerschap heb ik fluitend doorlopen, nul symptomen! Op het einde werd het pas wat zwaarder. M'n 2e zwangerschap begon met heel veel pijn aan m'n darmen en kots en kots misselijk van week 8 tot week 16. Sowieso vond ik die hele zwangerschap zwaar ( voor zo lang die duurde, bevallen bij 27 weken ) en deze zwangerschap hang ik er tussen in, qua misselijkheid dan. Heb wel weer loei zere borsten, word s'nachts wakker van de pijn als ik me omdraai, ze zijn ook al 2 maten gegroeid . Zo zie je maar hoe het enorm kan verschillen per zwangerschap, heel normaal dus.
Ik herken het wel hoor �� Jammer genoeg heb ik ook al een paar miskramen gehad en ben nu weer zwanger. Het genieten is nu wel moeilijker. Ik ben ook altijd aan het piekeren, de angst zit wat in mijn lijf. Ik ben wel heel erg misselijk en soms een dagje niet en dan ga ik direct in paniek want misschien is er iets mis. Een beetje raar, ik weet het maar de dag erna ben ik weer zo misselijk dat ik verlang naar de vorige dag hahaha Er zijn hier meiden zat die niet misselijk zijn, dus ik zou zeggen probeer toch een beetje te genieten en 1 april is er zo �� Ik heb dan mijn 2 de echo en ben toch ook aan het aftellen. En nog een super dikke proficiat he!
Allereerst gefeliciteerd! Rn ja je weet het natuurlijk nooit zeker of het goed gaat, maar daar zeggen het hebben van wel of ge en symptomen niks over. Ik voelde me ook gewoon normaal de eerste 14 a 15 weken. Daarna kwam er een klein buikje en werd het wat meer duidelijk.
Van harte gefeliciteerd!!! Ik kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring angstig bent als je zo weinig voelt. Maar misschien heb je wat aan mijn ervaring tot nu toe.. Ik ben vandaag 15.3, we hebben al 3 echo's gehad en afgelopen donderdag naar het hartje mogen luisteren en alles is helemaal prima met de kleine. Maar ik voel erg weinig.... M'n buik begint nu een beetje boller te worden, en ik ben af en toe wat moe. In het begin (toen we net positief testten en toen was ik 6 weken) had ik wel pijnlijke en gevoelige borsten, maar verder helemaal niks. Niet misselijk, niet overgeven... Ik mag niet klagen want behalve wat sneller moe ben ik gewoon topfit. Sinds een dag of 2 heb ik wat steken wat lijkt op bandenpijn, maar ja ik ben dan ook een paar weken verder als jij... Ik hoop dat dit je wat gerust steld Wanneer heb je een echo, weet je dat al?
Dank je wel allemaal. Is al een hele geruststelling om te lezen dat het niet erg is om niet heel veel last te hebben van de zwangerschap. Gek is dat sommige vrouwen willen heel graag weinig laast hebben en ik heb tot nu toe bijna nergens last van maar zou het graag anders willen . ik heb op 1 april mijn eerste echo. Zal dan zeker laten weten of het goed zit of niet. Ik hoop het zo
Ik heb ook nergens last van gehad.. Nog steeds niet.. En er zit toch echt een klein hummeltje in mijn buik hoor! haha! Ik had in het begin alleen een beetje last van moeheid en verder helemaal niks.. Ik vond het ook allemaal erg spannend juist omdat ik niks voelde..maar alles zit goed! Hoop voor je dat de tijd snel gaat en dat het gauw 1 april is Gefeliciteerd!
gefeliciteerd!! ik snap je angst helemaal hoor! ben zelf ook nog steeds bang dat het mis zal gaan al was er op de echo een gezond friemeltje te zien. vorige zwangerschap ook uitgelopen op een miskraam. mijn eerste keer heb ik nergens last van gehad en is een mooie gezonde dochter geworden. nu meer kwaaltjes maar toch af en toe nog wel bang hoor dat het mis is. vooral als ik "nattigheid" voel wil ik meteen naar de wc om te checken. maar das nu elke keer ook gelukkig een kwaaltje
Hoi Madelonnetje, ik snap precies wat je bedoeld! Ook ik heb geen last van misselijkheid, alleen gevoelige borsten, maar ik ben toch echt zwanger ondanks dat ik mij niet zo voel. Ik probeer er van te genieten totdat ik zwaardere symptomen krijg! Ben juist erg blij dat het tot nu toe 'meevalt' gezien familieleden het zwaarder hebben gehad. A.s. maandag heb ik mijn eerste echo. Ik denk dat ik het zelf dan ook pas echt ga geloven als ik een klein frummeltje zie
gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier zwanger van de 3e.. Eerste en 2e zwangerschap misselijk overgeven etc.. en nu bij deze zwangerschap helemaal nergens last van. Begin nu alleen een beetje erg moe te worden vooral s avonds en ook op dit moment erg moe. Dus straks als de oudste 2 op school zijn toch maar even een uurtje slapen, en dat is normaal gesproken niks voor mij. Ook ik maakte me zorgen maar gisteren weer een controle gehad en ook weer een echo, ben inmiddels dikke 15 weken zwanger en het zag er super uit! Probeer te genieten van je zwangerschap het is vast allemaal goed
Gefeliciteerd. Drie zwangerschappen achter de rug en drie keer weinig symptomen gehad (buiten vermoeidheid en bij ééntje heeeeeeeel zere borsten) Nooit misselijk geweest oid.
Ik heb van begin tot eind nergens last van gehad.... Met 36 weken pre eclampsie zonder symptomen en uiteindelijk ingeleid met 38 weken. Dus geen zorgen!!!
Ik merk ook weinig van het zwanger zijn hoor. Als ik soms die hele waslijsten van symptomen lees van meiden die hopen zwanger te zijn, ben ik af en toe wel blij dat een zwangerschap zo voor mij echt nog nooit gevoeld heeft. Het zegt echt niets over of het wel of niet goed zit. Bij mijn vorige zwangerschap had ik meer symptomen dan bij elke andere en dat werd juist een missed abortion. Nu merkte ik buiten een groeiende buik en een bewegend kindje (veel later dus) helemaal niets.