Ik heb vandaag likeurbonbon gegeten, stuk of 4. Ik proefde het namelijk niet gelijk en kwam er later pas achter. zou dit schadelijk zijn ???
Mijn Vk zei: Gegeten is gegeten, helaas, niet meer doen. Maak je geen zorgen dus. Het is natuurlijk niet gezond, alcohol voor je baby. Je zou een kind van 4 ook niet van die bonbons laten eten en je kindje krijgt het nu toch ook binnen. Daarentegen heeft het weinig zin om je daar nu druk om te maken. Let er op waar je kan, vergeet het waar je iets slechts hebt gegeten. Je kunt er toch niets meer aan doen!
niet druk om maken, je kan er nu toch niets meer aan doen! als je nu een fles wijn ofzo achterover zou slaan, ok, maar dit is minimaal, dus geen stress!! joyce
Haha; als ze maar lekker waren toch! Misschien zit er hooguit 1 druppeltje alcohol per bonbon in, maar volgens mij niet meer hoor!
Ik heb met pasen een bonbon gegeten met advocaat-vulling, ik ben helemaal anti-alcohol maar soms gebeuren die dingen en echt kwaad zal het niet kunnen.
Ik had laatst ook een bonbon met alcohol erin. Had het eerst niet eens in de gaten, want ik houd ook helemaal niet van bonbons met alcohol. Maar ja het was al naar binnen, helaas pech gehad.
ik ben vd week uit eten gweest en had een toetje met bosvruchtensoep....die was vlg mij ook aangemaakt met alcohol.....nouja het zei zo.....ik houd me de hele zwangerschap al keurig netjes aan de regels dus ik denk dat die paar druppies echt geen kwaad kunnen!!vlg x gewoon oppassen!