alcohol in bonbons

Discussie in 'Gezondheid' gestart door ALeV84, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik heb vandaag likeurbonbon gegeten, stuk of 4. Ik proefde het namelijk niet gelijk en kwam
    er later pas achter. zou dit schadelijk zijn ???

2. Maia

Maia Niet meer actief

denk dat het wel meevalt. 4 bonbons is niet heel veel.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn Vk zei: Gegeten is gegeten, helaas, niet meer doen. Maak je geen zorgen dus. Het is natuurlijk niet gezond, alcohol voor je baby. Je zou een kind van 4 ook niet van die bonbons laten eten en je kindje krijgt het nu toch ook binnen.

Daarentegen heeft het weinig zin om je daar nu druk om te maken. Let er op waar je kan, vergeet het waar je iets slechts hebt gegeten. Je kunt er toch niets meer aan doen!

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    niet druk om maken, je kan er nu toch niets meer aan doen!

als je nu een fles wijn ofzo achterover zou slaan, ok, maar dit is minimaal, dus geen stress!!

joyce

5. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Haha; als ze maar lekker waren toch! Misschien zit er hooguit 1 druppeltje alcohol per bonbon in, maar volgens mij niet meer hoor!

6. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik heb met pasen een bonbon gegeten met advocaat-vulling, ik ben helemaal anti-alcohol maar soms gebeuren die dingen en echt kwaad zal het niet kunnen.

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik had laatst ook een bonbon met alcohol erin. Had het eerst niet eens in de gaten, want ik houd ook helemaal niet van bonbons met alcohol. Maar ja het was al naar binnen, helaas pech gehad.

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik ben vd week uit eten gweest en had een toetje met bosvruchtensoep....die was vlg mij ook aangemaakt met alcohol.....nouja het zei zo.....ik houd me de hele zwangerschap al keurig netjes aan de regels dus ik denk dat die paar druppies echt geen kwaad kunnen!!vlg x gewoon oppassen!

Deel Deze Pagina