Mijn zoontje van net 1 jaar kan nog steeds niet zelf uit zijn fles drinken. Hij verdomd het gewoon om zelf zijn fles vast te houden. Wie heeft er tips zodat hij zelf uit zijn fles gaat drinken?
Kan je zoontje niet overstappen op een drinkbeker of een tuitbeker? Mijn dochtertje drinkt al maanden niet meer uit een fles, heeft ze ook nooit echt vastgehouden. Aan de tuitbeker zitten oortjes en als je die voor zn neus zet, vogelt ie het vast vanzelf uit. Succes!
Ja die heeft hij ook maar zelfs dat doet hij niet.. Ik ben dan weer zo;n muts die de beker niet de hele dag op tafel laat staan. Hij laat ook echt wel merken dat hij dorst heeft en dus wilt drinken
De melkfles heeft bij Iris ook lang geduurd voor ze die vast hield. Ik zou de tuitbeker gewoon laten staan; hij pakt m dan vanzelf wel.
Ja inderdaad niet elke keer helpen met drinken, maar zelf laten doen. Als ie dorst heeft, pakt ie hem vanzelf een keer. Ik geef haar tussendoor drinken uit een normale beker, gaat ook prima! Maar die kan ze nog niet zelf vasthouden
Finn drinkt al een tijdje zelf zijn fles..aan het begin gaf ik die fles altijd als hij lag, bijvoorbeeld in bed of in de box. Hierdoor kon hij hem makkelijk achterover houden en kon hij zelf drinken.. Misschien heb je er iets aan....
Heb je een fles met zo'n gat erin (hmm, wee je wat ik bedoel?) zodat ze de fles makkelijker kunnen vasthouden? Julie boeit het ook helemaal niet hoor. Die pakt de fles of tuitbeker wel vast, maar gaat er vervolgens mee smijten
Hier ook sinds een klein maandje zelf de fles vast houden! Deed ze al wel als ze op bed lag, dan had ze niet zoveel moeite met omhoog houden! Ze heeft trouwens wel veel geoefend! Maar zij wilde hem ook wel zelf pakken, alleen lukte het nog niet! Nu zet ik gewoon een fles op de salontafel en madame pakt en drinkt zelf als ze dorst heeft!
ons zoontje heeft nooit zelf de fles hoeven vast te houden, de melkmomentjes wat er momenteel nog maar 1 per dag is, doen wij, zoonlief geniet daar nog erg van, lekker tegen papa of mama aan kruipen en dan uit de fles lurken. tuitbeker en rietjesbeker kan hij wel zelf, hij probeert soms nog wel eens om het ons te laten doen, maar wij geven het hem in handen, pakt hij het niet zetten we het op tafel dat hij het zelf kan pakken als hij wil.
Hihi, o ja heel herkenbaar. Zoey kan het nu sinds een week. Ons dametje had gewoon niet door dat ze hem omhoog moest houden en nu ineens lijkt het lampje te zijn gaan branden. Ineens hebben ze het door. Op het cb bureau zeiden dat het absoluut nog geen kwaad kon dat ze dat nog niet kon, ze moeten al zoveel. Komt vanzelf wel en inderdaad!
Mijn dochtertje van 10 maanden krijgt nog 2 flessen per dag, en die geven wij gewoon zelf. Wij vinden het fijn dat we haar dan wat op schoot kunnen houden, en dat ze dicht bij ons ligt. 's avonds wordt ze hier ook erg rustig van om daarna te gaan slapen. Uit haar tuitbeker drinkt ze al een maand of 3 zelf, daar mogen wij zelfs niet mee bij helpen, want dan wordt ze boos. Haar boterhammetjes eet ze ook flink zelf, maar dat flesje blijft voor papa en mama .
hier drinkt hij al een maand zelf de fles. ik heb niet een fles met een gat erin. maar een gewone fles en dat gaat prima zelf.
wat voor fles heb je? probeer anders eens zo een met een gat of voor difrax kun je houders kopen (Difrax: fopspenen, babyflessen en meer babyartikelen)
Milan vertikte het ook. Totdat ik hem vanavond voor hem op de vloer neer heb gezet. Toen pakte hij hem met twee handje en iet niet meer los totdat de fles leeg was!
bedankt voor de reacties. Ik ga de tuitbeker maar gewoon eens op tafel laten staan dan en kijken wat hij doet.