2e miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door debbiebissels, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbiebissels

3 dec 2010
    49
    0
    0
    makelaarskantoor
    Berghem
    de grond is weer onder me aan het wegglijden...
    2 jaar geleden was ik binnen 1 maand zwanger, en bij de 6 weken klopte het hartje niet...dus 2 wkn erna weer een echo en toen was het gestopt met 6 wkn en 4 dgn..

heb nu een andere relatie.. en plots weer binnen 1 maand zwanger, natuurlijk erg bang op een miskraam... vorige week zondag werden mijn symptonen minder en meteen de verloskundige gebeld en die gaf aan wacht rustig af.. gister ging ik naar de wc en helder rood bloed aan het wc papier.. shit wat schrok ik..

moet nu wachten en morgen weer bellen wanneer er geen stolsels afkomen woensdag een echo..

het is zo vreemd..maandverband zit niet vol met bloed.. met afvegen heel weinig rood bloed en wanneer ik (sorry voor het detail) met het papiertje er een beetje in ga dan is het wat meer..

wie herkend dit???
    word weer een miskraam he??

x

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je hebt kan sop een miskraam maar ook kans dat het goed blijft gaan.
    Je hebt gelukkig niet heel veel helderrood bloedverlies en ook geen heftige krampen. Het blijft dus nog even spannend nu.
    Succes met afwachten op de echo!

Mirjam

PS hier reageert alleen de verloskundige, anderen kunnen in dit forum niet reageren!

Deel Deze Pagina