kriebel hoest en benauwd

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sirinn, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sirinn

Sirinn Lid

2 jul 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    halloooo

ik ben nu 13.2 dagen zwanger en
    ik had eerst last van de griep maar dat is nu over
    maar nu begin ik het steeds benauwd te krijgen en last van kriebel hoest dit heb ik wel eens vaker want heb astma maar nu door het hoesten krijg ik steeds een beetje steek in me onderbuik en zelf moet ik ook wel een beetje happen naar luchtt en wou graag weten of het ook schadelijk kan zijn voor de babyy. want had gelezen dat als je iets met benauwdheid had dat je dan naar het zieken huis moest.? of is er mischien ook een heost drankje die ik wel zou mogen
    gebruiken.?

mvg Sirin

2. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

niks om je zorgen over te maken hoor ik ben 31 wkn zwanger en net verkouden geweest en ook last van hoesten maar je kindje heb daar geen last van en je mag kwa hoestdrank gewoon die gele van bisolvon hebben.... succes verder ermee

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi Sirinn, je mag niet zo maar een hoestdrankje kopen. Ik zou toch de verloskundige even bellen.
    Ik heb ook astma en bronchitis en ik heb dit in het begin van mijn zwangerschap ook gehad.
    Ik kreeg een slijmoplosser en dan ben je er met een paar dagen vanaf.
    Wat je wel evne kan doen is stomen met kamille bloempjes..........dit geeft ook verlichting.
    Sterkte ik hoop dat je snel opknapt!

4. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

bisolvon elixer forte mag je gewoon hebben tijdens je zwangerschap!!!! Advies van de vk!!

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Als jij minder lucht krijgt krijgt je kind ook minder lucht dus ik zou eerder even de dokter bellen want misschien heb je wel een beginnende bacteriele longinfectie naar aanleiding van je griep. Heb het vorig jaar ook gehad nadat ik te snel naar buiten was gegaan na een griepje..niet fijn dus. Zou voor de zekerheid even bellen (tenzij je helemaal geen koorts hebt of zo maar ik zou het wel in de gaten houden) want Bisolvon deed bij mij toen echt niets...heb wel 3 flessen opgedronken die week!

Sterkte, Charlie

6. Sirinn

Sirinn Lid

2 jul 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okejj bedankt voor jullie reacties
    ik heb altijd als is verkouden word dat ik dan
    daarna ook gelijk infectie aan me lucht wegen krijg en ben bank dat ik dat nu weer ga krijgen
    denk dak dan beter maar ff wel de ha kan bellen

Deel Deze Pagina