nu al?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henriet, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    hallo
    zoals jullie kunnen zien ben ik nog maar net weer zwanger!joehoe helemaal blij natuurlijk maar o zo voorzichtig tegen de buiten wereld omdat ik al een miskraam heb gehad.maar nu is het volgende het probleem volgens mij kan ik het niet zo lang meer verborgen houden heb het gevoel dat mijn buik aardig groot wordt al en dat mijn broeken niet meer echt lekker zitten!9jaar geleden ben ik bevallen van een dochter,4jaar daarna ben ik een kindkje verloren bij 2maanden,vorig jaar heb ik een zoon gekregen en 2maanden geleden heb ik een miskraam gehad dus dit zou mijn 5e zwangerschap zijn,maar ik heb er maar 2voldragen.zou het kunnen dat ik dan nu echt al dikker begin te worden?of is dat wel heel snel?

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Als je al kinderen hebt gehad, wordt je buik sneller groot.
    Het kunnen ook je darmen zijn, maar waarschijnlijk zul je wel sneller een mooie ronde buik hebben. :D

3. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    idd als je al een kindje hebt gehad word je eerder "dik" bij een volgende zwangerschap maar met 4weken lijkt me toch wel erg snel, heb je al een echo gehad misschien zijn het er wel twee

4. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    tweelingen zit wel in de familie ja dus daar had ik ook al zitten denken!wie weet he!1okt.heb ik mijn 1e echo omdat het nog niet zolang geleden mis is gegaan wil ik nu vroeger weten hoe het gaat

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    oh spannend laat je nog even weten of het er 1 of twee is/zijn?

Deel Deze Pagina