menstruatie klachten na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Steff22, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Goedeavond allemaal, zoiets topic als dit heb ik ook al ergens anders geopend maar daar krijg ik weinig reactie.

Ik vroegbme af of er meer meiden aantal dagen na ei circa 5'dagen erna ook last hebben van menstratiekrampjea heel licht. Tevens was ik er ook heel erg moe bij. Dit is een week nu weg en vandaag is het weer een beetje, heel lichtjes.

Heeft iemand hier ervaring mee?

ik hoop op aantal reacties.

Liefs steff

2. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Nee, herken het eerlijk gezegd niet echt. Heb soms wel last van krampjes maar vermoed dat het weinig betekent omdat het steeds van korte duur is. Hoe lang duren je klachten dan? Denk je dat je zwanger bent?

3. Liesje82

Liesje82 Lid

10 mei 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Steff,

Ik heb exact hetzelfde als jij... Zelf heb ik nooit menstruatiepijn oid maar snel na mijn ovulatie is dit begonnen. Ik onregelmatig ongesteld en nu cyclusdag 28.... Ik hoop dat het een goed teken is!!!

4. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie. Het begon zo'n 5 dagen na mijn ei en heeft 2 dagen aangehouden. De vermoeidheid is sinds mijn ei en word sinds enksle dagen weer beter. Tevens is deze maand de witte vloed sinds de eisprong het zelfde gebleven. Vanmiddag weer wat krampjes gekregen.

Ik hoop inderdaad dat ik zwanger ben. Maar ben ook heel bang dat het gewoon aankomende menstruatie kwaaltjes zijn.

Liefs steff

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb het nu ook, sinds gisteren wat ongiekrampjes af en toe en ik ben werkelijk gesloopt! ik had dit ook de keren dat ik zwanger was (3x).
    ik weet niet of het normaal gesproken ook bij mijn cyclus hoort, want heb er natuurlijk niet echt op gelet toen we niet bezig waren...
    hopelijk betekent het iets moois!

6. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Dat klinkt al positieve;).. ik heb dit nog niet eerder gehad.

Ik zie ook nergens op het forum deze symtomen die verschijnen bij een aankomende menstruatie.

Heb je ook last van witte vloed?

7. mamavanbabyboy

4 mrt 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dit ook nu maar misschien word ik ook gewoon ongi..Ik heb deze maand wel veel vage buikpijn gehad dus weet het niet...

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb de afgelopen weken dezelfde verschijnselen gehad, maar lijk nu (weliswaar 5 dagen te laat) toch ongesteld te zijn.
    Ik had écht het gevoel weer zwanger te zijn, maar tot nu toe lijkt het toch op een menstruatie (al heb ik bij mijn vorige zwangerschap een vergelijkbare innestelingsbloeding gehad, wat het voor mij nu heel erg verwarrend maakt...). Gisteren was de zwangerschapstest nog negatief, dus het zal toch echt niet zo zijn deze keer!

Wat ik dus wil zeggen: je lijf kan je behoorlijk voor de gek houden! Natuurlijk hoop ik voor je dat het bij jou wél wat goeds betekent!

9. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Ik herken het ook, maar ik word iedere keer ongesteld. Maar goed, weet inmiddels wel dat mijn eisprong dan is geweest. Ik ben dan ook misselijk, wat ik ook ben als ik menstrueer. Maar ik hoop voor je dat het positief uitpakt!

10. tinkie1

tinkie1 Lid

6 mei 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

heb normaal altijd 2dgn ervoor pas ongi klachtten met name kramp onderin buik

nu ruim 7 dgn na me eisprong wel klachtten zoals
    gespannen en gevoelige borsten je kan zo nu en dan de klieren zien
    pukkeltjes op me tepels en rondom
    hoofdpijn
    misselijk vooral savonds

tijdens en voor me eisprong onwijs veel pijn ten hoogte van me eierstok en veel vloeien!!!!!!!!

uiteraard geklust die dagen....

heb tijdens mijn ongi nooit last van misselijkheid alleen krampe in me buik eerste paar dagen

nog 6dgn te gaan voor me nod dus testten heb nog niet veel zin

11. Puk19854

Puk19854 Lid

16 mei 2011
    88
    0
    0
    Ik had ook last van lichte vage buikpijn, net of je regels niet doorkomen ofzo, helaas gister toch ongesteld geworden.

Deel Deze Pagina