Nee ik zou mijn kind daar niet meer laten slapen. Waarschijnlijk kan ze geen maat houden en als er iets gebeurd vergeef je het jezelf nooit.
Dat is inderdaad het probleem bij hun, ze hebben geen rem. Als ik voel dat ik genoeg op heb, schakel ik over op fris maar hun drinken gewoon door met alle gevolgen van dien. Heb haar er al meerdere keren over aangesproken, er zijn meer voorvallen geweest eerder waaronder afspraken maken en dan staan wij voor de deur, o ik weet van niks... Ja doei dat kan één keer of misschien twee maar ik ben er nu ff klaar mee. Daarnaast heeft ze me met o&n behoorlijk gekwetst maarja ze weet niet meer dat ze die dingen gezegd heeft. Maarja tis familie dus dat maakt het een beetje lastig om elkaar te ontlopen..
Nee, serieus, ik drink echt niet als ik degene ben die achter het stuur zou moeten. Nou moet ik zeggen, bij 3 kan je mij oprapen. Ik kan met één glaasje al draaien, dus ik vind het absoluut onverantwoord. Iemand moet er zijn kop bij houden, ook voor als er andere dingen aan de hand zijn. Stel je kleintje voelt zich ziek worden of wat dan ook. Sta je erboven met een tintelende kop, nee, mijn ding echt niet.
Ik zou mn zoon daar niet achter laten. Muv van speciale feestjes is er hier ALTIJD 1 nuchter voor het geval dat. Gelukkig hebben we goed contact met onze buren dus in geval van nood kunnen we altijd op hun rekenen.