Misschien wordt het een heel verhaal en een beetje vies, sorry alvast. Ik heb de week voor m'n ongi enorme krampen gehad. Daarna kwam hij maandagavond al, ipv woensdag. Vanaf vorige week zondag was ik al iets bruinbloed aan het verliezen. We zitten nu ween week later en ik heb een hele rare ongi periode gehad. Ik probeer het een beetje uit te leggen. In vlagen ongi, dan weer wel dan weer niet of nauwelijks. Wel vieze klonten verloren en donkerrood/ donkerbruin bloed verloren. Na deze rare week heb ik nog steeds van dat donkerbruin verlies. Zijn er meiden die hier ook ervaring mee hebben? Ik wil vanaf deze maand beginnen met ovu testen en alles en ik weet gewoon niet even wat ik er mee moet. Ik ben een half jaar gestopt met de pil en netjes tussen de 28 en 30 dagen ongi geworden en dan niet langer dan 5 dagen en dan flink ook zeg maar...... HELP? Iemand toevallig ervaring mee?
Niet toevallig zwanger???? Want ik verloor ook oud bloed bij mijn zwangerschap....! en anders durf ik het net te zeggen.
dat was eigenlijk ook het eerste wat ik dacht... al een testje gedaan? En anders misschien even langs de ha met je verhaal, die kan je vast verder helpen. Ik lees dat je al een half jaar gestopt bent met de pil, dus je lichaam zou daar nu niet meer echt van slag kunnen zijn, maar het kan altijd. Succes!
Ik kan er wel een testje tegenaan gooien. Ik weet alleen niet of het zal helpen? Het maakt me gewoon een beetje onzeker en alles. Pffff ik dacht eraan om donderdag of vrijdag maar even langs de huisarts te gaan als het dan nog niet over is. Kijken wat die ervan zal zeggen.
Ik heb dit zelf ook gehad. Bij mij was het de baarmoederslijmvlies dat eruit kwam. Elke maand maakt de baarmoeder zich klaar voor een eventuele innesteling. Doordat ik een ontrekkings bloeding kreeg werd dit 'vuil' ook losgelaten.
Hey, ik had ook een errug vroege ongi deze week ik had 'em pas morgen verwacht en op z'n vroegst gister en ben nu weer klaar.. echt nihil met 2 tampons en wat inlegkruisjes erdoor heen gekomen maar testen waren negatief.. Ik ben wel een test addict dus zal waarschijnlijk vanaf de loop van de week weer over vanalles heen piesen hihi. Als je klonters hebt gehad en kramp? Dan kun je wel het beste langs de ha gaan om even te laten checken of het allemaal okay is. Maar zou je er niet te druk om maken x
Test was gewoon negatief. Ik wacht nog even een paar dagen af. Tot nu toe gaat het weer beter. Bedankt voor de lieve reacties.