Dus je weet zelf dat je teveel drink, maar ach, nu de negatieve reacties komen, valt t best mee?!?! Meid, zoek hulp, je weet dondersgoed dat t te veel is! Dit moet je voor je dochter doen! Jij kiest zelf ervoor om te veel te drinken, maar jou kindje verdiend een mama zonder alcohol probleem! En wat denk je wat ze bij de Eerste Hulp denken als jij daar binnen komt met je kindje, en je ruikt naar de alcohol?! Denk jij dat je dan een goede indruk maak? Zoiets moet je toch niet willen?
Waarom open je dan überhaupt een topic erover als het allemaal wel meevalt? 10 bier per dag is veels te veel, dat weet je zelf ook best. En je gaf zelf aan er niet mee te kunnen stoppen: dus doe nu niet net alsof je geen probleem hebt. Dan ben je gewoon verslaafd, en valt het niet mee. Als je kind op nummer 1 staat, stop je met die zooi en zoek je desnoods hulp. Kun of WIL je dat niet, betekent dat simpelweg dat jij drank op nummer 1 zet, en verkies je dat boven je kind. Zo zie ik dat.
Ts Snap he het nu echt niet of WIL je het niet snappen? Je ben alcohol verslaaft een alcoholist. Als jij geen dag zonder je bier kunt Ven je gewoon verslaafd
Aangezien ik dacht dat dit een faker was toch even berichtjes in het verleden teruggekeken.. Als je dan haar post ziet in het 'jullie eerste foto samen' ziet dan schieten mij de tranen in mijn ogen. Ook ik ben in een gezin opgegroeid met een alcoholistische vader, en ook hij 'functioneerde' prima. Echter neemt dat niet weg dat ik enorme schade heb opgelopen omdat hij mijn gevoelens ontkende en zeer regelmatig kwetsende opmerkingen maakte. Dit als resultaat van zijn drankgebruik. Denk alsjeblieft niet dat je kindje hier niets van mee krijgt. Ik kan je verzekeren dat dat wel zo is, op welke wijze dan ook. Ze is nu nog jong, doe er nu iets aan! Stel dat ze een keer iets in haar mondje krijgt en jij kunt niet gauw genoeg reageren, je ouders bellen kan wel maar die zullen er hoogstwaarschijnlijk niet op tijd bij zijn. Pak je verantwoordelijkheid. Je hebt het mooiste geschenk gekregen wat er is, wees hier zuinig op..
Je bent zelf verantwoordelijk voor je kindje ts, niet je ouders als er wat gebeurt. Ik word hier zo droevig van Stel je nou voor dat je door je alcoholmisbruik niet correct kan reageren? Vind het echt heel erg voor het kindje
Zo dat duurde lang moest je jezelf even moed in drinken meid. Een moeder die verslaafd is. Je hebt geen idee wat je je kind aan doet. Je ouders voor shit op laten draaien mocht er iets gebeuren omdat jij die f.ucking bier belangrijkee vind. Laat me niet lachen. Walg van mensen zo als jij.
Als het meevalt kun je het bier laten staan in de winkel. Ik wou dat je kon voelen wat ik heb geevoeld, en velen met mij helaas, je denkt dat je kind het goed heeft, maar VERDOMME wordt wakker!!!!! Van tien ga je zo naar twintig als je nu niks doet! En wat heb je dan je gezin te bieden?? Je zult zelf moeten willen stoppen, maar zolang jij niet inziet dat je een probleem hebt zal dat niet gebeuren. Jarenlang heb ik gezien hoe mijn moeder op de bank lag met een kater, tig zelfmoordpogingen meegemaakt..... Elke keer die angst dat ze het niet ging redden, elke keer die boosheid om de verwijten die wij kregen door die kl*te alcohol die zij zo nodig moest zuipen. Vakanties die niet door gingen, kerst dat in duigen viel. Bij onze middagslaapjes bij ons in bed kruipen en uiteindelijk moest mijn vader haar uit ons bed dragen omdat wij niet konden slapen. Hooglopende ruzies,.eten dat niet gemaakt werd, enz. enz. En denk alsjeblieft niet dat je kleintje niks mee krijgt....een kind is gevoeliger dan men soms denkt. Kap gewoon met die rotzooi. Leef voor je dochter en niet voor een blik schultenbrau.
Nu is het nog bier, straks heb je ook daar niet meer genoeg aan. En ook ik heb je andere topics gelezen maar je schrijft een keer over pijn in je zij, hartkwalen en enge bloedingen. Lijkt mij allemaal niet echt gezond.
Als ze zo'n type is zoals velw die 10 biertjes per dag drinken. Dan zijn het geen 25cl biertjes maar die euroshopper halve liters. Dus 5 liter bier per dag. Pff
Ze heeft dus wel al last ervan, in een ander topic heeft ze aangegeven last te hebben van haar hart en iets daarna dat ze aan een monitor heeft gelegen. Ts doe er aub iets aan, voor je zelf, je dochter, je man.
Eigenlijk vind ik dat dit gemeld moet worden bij Bureau Jeugdzorg. Helaas ken ik TS verder niet, maar als ik haar zou kennen, was dit gezin allang aangemeld. Dit kan toch niet. Kan de moderator van ZP niet achter de echte gegevens van TS komen? Ik vind dat dit niet zo door kan gaan. Zij heeft een probleem wat zij zelf niet ziet en waar zij bij geholpen moet worden. Het is geen veilige situatie voor haar/hun dochter. Ik hoop dat iemand ingrijpt........