Alcohol

Discussie in 'De lounge' gestart door Kelliee, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

TS gezien jouw reactie ben je echt een alcoholiste. Het is zoals het is. Jammer dat je het niet inziet.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Het moet ook geen heksenjacht worden hè dames! Ze heeft nog een partner en familie die ook zullen ingrijpen als het de spuigaten uit loopt. Op deze manier durven andere vrouwen nooit nog raad vragen bij zulke problemen. En ts gaat niet aan de slag met de goeie raad maar zich helemaal terug trekken...

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Even googlen op naam dochter en woonplaats en je komt een eind.. Maar ik mag hopen dat men in de directe omgeving dit opmerkt!

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eens. Hopelijk grijpt er snel iemand in zodat er nog hoop op een normale gelukkige jeugd is voor dat arme kleine meisje....;):(

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Idd. Telnummer heb je zo te pakken.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ik vind het echt naar wat er nu aan het gebeuren is...

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wat dat er ingegrepen word?

8. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of je dezelfde ts bent als die persoon wat fotos plaats van een overleden kindje en dan doet of het je eigen dochter is.Indien dit zo is heb je een ziekelijke manier van aandacht trekken en hoop ik dan ook dat je hulp gaat zoeken voor je problemen!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Dat er mensen op zoek gaan naar haar privé gegevens en sommige van de reacties. De mensen uit mijn omgeving met zo'n verslaving zouden hiermee enkel nog verder de dieperik in geraakt zijn volgens mij...

10. bereke

bereke Niet meer actief

Wow :$
    Waarom denk je dat?

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dit soort mensen moet je niet op handen dragen. Maar een flinke trap onder hun hol geven. Ze weten dondersgoed hoe ze mensen moeten bespelen en bij jou lukt dat al aardig. Medelij opwekken... beterschap beloven en ondertussen steken ze een mes in je rug en lachen ze je uit.

12. bereke

bereke Niet meer actief

Nee hoor. Zoals ik al zei heb ik ook verslaafden in mijn omgeving en ik weet hoe het spelletje werkt.

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    10 bier vind jij best meevallen..??!!
    Elke dag...

Je bent niet wijs

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Misschien moet je wat berichten van deze mvr terug lezen. Dan kun je zien dat deze mvr geen plaat maar complete bunker voor haar hoofd heeft.

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik heb zelf ook verslaafde in mn omgeving maar toen de omgeving niet ingreepdeden anderen dat wel.. ?Het kan toch niet zo zijn dat je kan zoveel kan drinken met je kleintje in je buurt? dan moet er gewoon hulpkomen..

16. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onder de forum naam TS worden vaker bepaalde topics geopend (ook op andere forums)die dan gelogen lijken te zijn .Ik hoop aan 1 kant dat ze liegt want dat betekend dat er geen onschuldig kind de dupe van word. Maar triest vind ik het zeer zeker

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    OMG! :$ Waarom denk je dat?

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Als het waar is dat ze alles bij elkaar liegt weet ik niet of je daar nou zo blij mee kan zijn als kindzijnde.

19. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Daarom zeg ik ook ik weet niet of ze die persoon is.Maar iets aan haar verhaal vertelt me dat ze keihard liegt!

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Of ze het nou liegt of niet, ze is sowieso heel ziek. Geestelijk. Dus het is en blijft ontzettend zielig voor haar dochtertje.....:(;)

Deel Deze Pagina