Ik hoop ook niet dat het zo is hoor... En de naam van dat kindje is natuurlijk erg uniek... Maar mijn alarmbellen gingen toch rinkelen
Denk dat jullie beter kunnen stoppen met nog aandacht te geven aan dit topic. Het wordt steeds spannender namelijk het verhaal...
Ik hoop ook dat het niet zo is, ergens heb ik alweer spijt dat ik het geopperd heb. Maar als het wel zo is, vind ik dat we er gewaarschuwd voor moeten zijn. Sorry dat ik voor sommige mensen weer zo'n hoop oprakel.
Misschien dat iemand van de moderaters eens kan kijken of ze via pb wel reageerd? Want misschien is er wel wat aan de hand, ivm die hartkloppingen. Maar durft ze niet meer te reageren of te posten.
Ben relaxt hoor.... Vindt alleen dat er nu behoorlijk overdreven wordt. Ze komt gewoon niet meer..... En zo wel hoor je wel weer van haar. Het is maar een forum he.
Het is maar een forum ja, maar deze dame ging leden persoonlijk lastigvallen. En het leek mij te toevallig. Daarom opperde ik het, zodat er wel rekening mee gehouden kan worden. Na wat er gebeurt is, vind ik dit zo gek nog niet. En daarbij denken meerdere mensen het. Maar oké.
Hmm okeej hebben wij een ander beeld van relaxed reageren. En ja had al een tijdje door dat het een forum was, stel me daarom niet anders op als in het echte leven. Maar goed we wachten het wel af hoe en wat er met haar is.
@toverbal snap je wel maar je weet toch niet of het deze persoon werkelijk is. Je kan dit soort dingen ook aan modjes doorgeven eigenlijk. @sjalou jeetje je overdrijft wel wat he meid... Zo erg reageerde ik ook weer niet, snel op je teentjes getrapt ben jij.
Ik geloof dat ik niet de enige ben die dit raar vind, zag ook in een ander topic, dat ze na de bevalling graag een kratje bier wil, eeh ja ehm dus.. De andere dingen die ze noemt vond ik niet zo vreemd, en ik denk dat ik na eventuele zwangerschap ook wel een wijntje zou lusten, maar een krat? Hoop dat het niet echt is, maar een sensatiezoeker...