Door dit draadje maar eens de gall en gall binnengelopen om te zien wat ze hadden aan rode wijnen alcoholvrij. Hebben ze mn favoriete rode wijn als 0.0!!! Sangre de Toro De-Alcoholised 0,0 2019 Of ik wordt ontzettend blij, of super verdrietig. Maar hopelijk blij, zou een uitkomst zijn bij bijv. kerstdiners enzo altijd wel iemand die moet rijden of met medicatie zit. Hou je toch nog een beetje t idee. Beetje waardige alcoholvrije rode wijn hou ik graag in de markt. Had t eerder moeten weten! (zag m net ook bij de AH) Review volgt
Dat was wat ik hoorde ook, maar volgens mn schoonzusje waren de rosé en witte wijn inmiddels wel redelijk goed geworden. Mja probeer t maar met een zware rode wijn zonder m in winegumsmaak te laten vervallen. Reguliere Torres wijnen zijn we hier echt fan van. Hopelijk houden ze de standaard zo hoog als we verwachten.
Ik ben heel benieuwd! Ik hou best wel van een paar glazen wijn in het weekend normaal, met een toastje met filet americain erbij o.i.d. Begin dat nu toch wel te missen
Dat doet mijn schoonmoeder dus ook met thee Nu vind ik thee wel lekker, maar niet háár thee: mierzoet en nog zwarter dan koffie (koffie vind ik ook vies). En mijn schoonzusje blijft 't dus ook maar met koffie proberen. Blijkbaar is het heel raar als je iets niet lust.
Ik had onlangs 1 fles wit, 1 fles rood en 1 fles bubbels rosé en die met bubbels was best oké en het smaakte niet naar kinder champagne. Maar de wijn? Neen, proefde nog exact zoals vroeger
Irritant. Alsof je aan een niet roker, iedere keer vraagt of ze toch niet eentje willen. Nee is nee e zeg
Klopt, een alcoholvrije prosecco heb ik ook eens op en dat smaakte best. Maar ik wil niet altijd bubbels drinken, bij een bepaalde maaltijd past dat ook niet.
Yes yes present hoor! Ik hou van witte wijn en g&t, af en toe rum-cola. Tijdens het koken drink ik vaak een wijntje. S'avonds als de kinderen in bed liggen. Op een terras. Of als ik op stap ben met een vriendin of met m'n collega’s. Mijn moeder was alcoholist. Ik heb wel eens gedacht, zal ik daar nou ook gevoelig voor zijn, maar ook in de periode dat m'n leven gewoon heel erg K was voelde ik nooit de behoefte om te drinken. Tijdens m'n burnout al helemaal niet. Maar over het algemeen hou ik gewoon echt van een drankje. Een fijne Spaanse wijn of een nieuwe gin uit proberen... Love It!
Mijn man drinkt doordeweeks wel eens een glas whisky of een speciaalbiertje. Ik drink alleen met verjaardagen of als we bij vrienden gaan borrelen.
Nee precies. Ik heb zo'n periode nu. En ipv een glas wijn heb ik juist veel meer zin in een grote mok thee, dus dan zal het wel goedkomen.
Hier! Vanavond ga ik met een stel vriendinnen wijnen en vorige week besloot een vriendin om naast de fles wijn ook een fles tequila te openen. Die laatste was zaterdagochtend langs het voetbalveld geen succes meer... Als ik op vakantie ben dan drink ik trouwens elke dag alcohol. Dat komt omdat de wijn van de plaatselijke bodega goedkoper is dan frisdrank. En nog belangrijker, de smaak is hemels en ik heb toch vakantie.
Wij drinken beide niet of nauwelijks. Mijn man in de zomer soms een biertje bij de BBQ. Maar meestal niet. Ik krijg migraine van wijn helaas.