Tsunami in Japan - Verlassener Hund hält Krankenwache - Japan Erdbeben - Bild.de deze hond zou zich kunnen redden maar blijft liever bij zijn vermoeid vriendje. Het happy end van het verhaal, dierenliefhebbers hebben beide hondjes gaan halen en verzorgen ze nu... toch zijn er traantjes gevloeid hier...
Had het gelezen/gezien vanmorgen. Dan breekt je hart toch, kan menig mens een voorbeeld aan nemen. Ben blij dat ze goed zijn opgevangen.
Ik heb het filmpje nog niet eens gezien en ben al aan het huilen haha. Vind dat altijd zo mooi van dieren!!
hahaha keltje, zo was het bij mij ook hoor bedankt om te verplaatsen Elmo, mijn excuses voor het ongemak
die beesies toch. dat zijn nou vrieden voor het leven mooi dat ze gered zijn en dat het goed met ze gaat. heb traantjes in me ogen.
dit las ik idd op de telegraaf van de week en echt ik zat gewoon helemaal met tranen in mijn ogen.. zoiets breekt echt mijn hart vind het zo mooi om te zien, alleen vond ik het wel raar dat ze zolang toe bleven kijken en filmen, ipv dat ze gingen helpen maar goed ik kan natuurlijk ook niet verstaan wat ze zeiden ...
Ach, dat laatste moment... Als ie zijn pootje op het hoofdje van zijn vriendje legt! Ah ik moet bijna huilen