Het is nog een beetje vroeg.. Maar wij hebben wederom geen plek voor een kerstboom in de woonkamer. Voorheen hing ik voor de ramen grote rieten kerstklokken. En maakte ik een groot kersstuk voor op tafel. En hier en daar een kleine kerstversiering. Die kerstklokken ben ik ondertussen wel zat.. Maar wat dan? Om toch wat kerstsfeer in huis te halen.. Hebben jullie ideeën? Ik heb aan de voorkant en achterkant groot raam.
Ik zag laatst deze bij Xenos hangen en twijfel of ik hem ga halen. Vind hem erg leuk! Beetje slechte foto, sorry! Edit: en nog op z'n kant ook. Grrr. Bekijk bijlage 480328
Zoiets heb iets kleiner bij de action gehaald. Zet ik op een plankje neer. Versierd met denneappels, en wat lampjes.
Krijtstift op het raam, is dat later makkelijk te verwijderen? Raamtape, waar te koop? En kan dat ook een maandje blijven zitten
Ik maak elk jaar een tekening op het raam. Gewoon met die kinderverf(waterbasis) maar je kan ook speciale raamstiften gebruiken ervoor
Raamtape is wel te koop bij de kerstafdeling van tuincentra. Heb je wel vensterbanken? Anders evt. nog optie op 1 of meerdere kleine dennetjes in pot(ten) of mand(en) voor het raam te etten, wat mini kerstverlichting er in en evt. wat spuitsneeuw er overheen.