Menstruatiepijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Annabelle, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabelle

    Annabelle Lid

    30 jul 2007
    7
    0
    0
    Ik ben 25 weken zwanger en heb de afgelopen 2 weken af en toe nogal last van pijn onderin mijn buik. Het is dezelfde pijn als wanneer ik ongesteld moest worden. Het is een beetje met vlagen maar houd wel redelijk lang aan. Heb er steeds wel 5 tot 10 minuten last van en dan is 't weer weg. En dan na een tijdje heb ik 't weer. Maar daar kan ook best een paar uur tussen zitten. Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb dan geen harde buik (heb ik helemaal nog niet gehad).
     
  2. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn vk heeft mij met deze klachten voor de zekerheid doorgestuurd naar de ha om te laten testen op blaasontsteking. dat was bij mij in orde, dus lijkt het er op dat het toch de baarmoeder/lichte harde buiken en bekken- en rugklachten tezamen zijn gecombineerd met te druk werken, oftewel; geen idee :) moet zeggen dat het beter gaat sinds ik het rustiger aan doe.
     
  3. Ellis

    Ellis Lid

    16 feb 2007
    63
    0
    0
    Lanaken, Belgie
    Hoi!

    Hier precies dezelfde "klachten".
    Ik ga vanavond op controle bij de vk en ben benieuwd wat ze gaat zeggen.
    Heb afgelopen vrijdag op blaasontsteking laten testen en dat was het dus niet.
    Het doet niet echt veel pijn ofzo, die krampen, maar echt prettig is het ook niet. Trekt zo lekker benen en rug in, net als tijdens de menstruatie inderdaad. Heb me wel een beetje zorgen gemaakt. ben nog nooit eerder zwanger geweest dus ik weet niet wat het is. Zal het vanavond wel horen hoop ik!

    Groetjes!
    Ellis
     
  4. Annabelle

    Annabelle Lid

    30 jul 2007
    7
    0
    0
    Hoi Ellis,

    bij mij doet 't inderdaad ook niet echt heel veel pijn ofzo maar 't is wel vervelend. 't is echt zo'n zeurderige pijn!
    Ben erg benieuwd wat je vk zegt. Bij mij is 't geen blaasontsteking want dat heb ik al vaker gehad en dat was heel andere pijn.
    Bij mij is 't ook de eerste zwangerschap dus voor mij ook alles nieuw.

    Laat je 't even weten wat de vk zei?

    groetjes, Annabelle
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    annabelle, de vk liet mij toch ook op blaasontsteking testen, ook al heb ik dat heel vaak gehad en ken ik dat gevoel op en top. ze zij dat het met een zwangerschap echter heel anders kan zijn en dat je het dan vaak helemaal niet verneemt. je kunt beter 1 keer te veel testen, dan 1 keer te weinig.
     
  6. Ellis

    Ellis Lid

    16 feb 2007
    63
    0
    0
    Lanaken, Belgie
    Hoi Annabelle,

    Ben gisteravond bij de vk geweest en bij het voelen op mijn buik merkte ze op dat onze dame wsch al aan het indalen is! Ze lag erg laag met het koppetje. Dit kan de krampen veroorzaken. Maar zeker weten deed ze dat ook niet. Ik ben naar het ziekenhuis doorverwezen voor een ctg gisteravond (voor de zekerheid) en vanmiddag moet ik nog een keer terug voor nog een ctg, maar alles zag er goed uit. Zelfs nog een echo gehad, maar er was niks aan de hand gelukkig!
    Die krampen zouden toch met de groei van de baarmoeder te maken kunnen hebben volgens mijn vk.
    Maar als je het niet vertrouwd zou ik echt even bellen naar je vk en toch ook even laten testen op een blaasontsteking, gewoon voor de zekerheid.
    Groetjes!
    Ellis
     
  7. Annabelle

    Annabelle Lid

    30 jul 2007
    7
    0
    0
    Nou, gelukkig dat er bij jou verder niet iets ernstigs aan de hand is! Zou inderdaad bij mij ook nog de groei van m'n baarmoeder kunnen zijn. Bij mij zal 't voor indalen nog wel wat te vroeg zijn denk ik. Als ik er meer last van krijg zal ik toch maar even laten testen op blaasontsteking.
    Bedankt voor je reactie en succes verder!

    groetjes, Anna
     

Deel Deze Pagina