ik ben écht boos! niet normaal! Ik betaal 120 euro per maand aan verzekering! bekkenband kost 120 euro! wat is dit voor een bullshit?
heb net gebeld mevrouw het zit niet in de verstrekking! MAW u woont in nl dus u word lekker uitgekleed! betaald 120 euro per maand voor een verzekering en mag 150 euro eigenbijdrage doen... daarbij heeft u nu 180euro euro uitgeven aan 2 bekkenbande en dat steekt u ook maar lekker in uw kont en bekijkt u het lekker maar! Ook al is het veel geld en kan u dat eigenlijk niet betalen het zal ons een rotzorg zijn! bedankt NEDERLAND
OW? Mijn peut heeft ook al gezegd dat als het nog slechter gaat, ik op termijn aan de bekkenband moet. Ik ga meteen eens kijken of het door mijn verzekeraar wel wordt vergoedt. Hoewel..het is IZA en is is ook flink krenterig....
Ik heb hem in zijn geheel vergoed gekregen. Ben bij Agis verzekerd en ben heb de meest uitgebreide verzekering.
ikke cz en heb een plus verzekering! ben echt serieus kwaad! belachelijk 180 euro door me neus geboord! de eerste koste 120 euro die overigens bij mij voor geen meter werkt! de tweede koste 60 die gaat wel...