Jullie hebben me op een idee gebracht, ik heb vanmiddag Champomy (appel) gekocht bij de AH Mn man flipte zowat toen hij de fles in de boodschappentas zag toen ik thuis kwam, hij dacht echt serieus dat ik aan de alcohol wilde gaan.. haha!
Ik ben vanmiddag bij de Gall en Gall geweest en daar hadden ze de Vini Vici niet, helaas. Ik heb toen maar de Champomy meegnomen. Ook prima, maar ja het is eigenlijk appelsap met bubbels. Had liever echte alcoholvrije champagne gehad. Toch maar lekker knallen op het nieuwe jaar morgen !
Op de webshop van alcoholvrij (.com) kan je de vini vici wijnen krijgen. Heb vandaag gezocht maar niet onmiddelijk gevonden. Morgen ga ik naar een drankenhandel die ze wel zeker verkoopt om een paar flessen te testen... als deze dan goed zijn plaats ik een bestelling in de webshop (zijn het goedkooptste daar ook volgens mij). Proost alvast meiden, kunnen we morgen lekker glaasje heffen
Vini Vici is als ik het goed heb ook een gedealcoholiseerde wijn, toch? Iedereen moet het voor zichzelf weten uiteraard, maar houd er wel rekening mee dat het dan dus nooit volledig alcoholvrij is.
Nou hier staat gewoon een fles jip en janneke sjampie op ons te wachten hoor! We vieren oud en nieuw vanavond met ons gezinntje en mn man drinkt ook geen alcohol vanavond (stel je voor dat de bevalling begint!?) en we vonden dit dus wel grappig... IDD toch een plopkurk voor de vorm en bubbels, maar geen risico!
Je moet het zelf weten, maar mijn verloskundige heeft destijds gezegd dat ik echt geen alcohol mocht drinken... Nogmaals, het is je eigen keuze, maar als ik in jouw schoenen stond, dan zou ik geen enkel risico nemen en alcoholvrije champagne nemen. Stel je voor dat er toch iets mis is met je kindje, dan blijf je je toch misschien afvragen: Wat als? Het lijkt mij ook dat alcohol niet echt meerwaarde heeft op oud en nieuw, er is zat te verkrijgen zonder alcohol met bubbels. Maarja, het is jouw keuze, jouw kindje, jouw lichaam...
Een glaasje champagne kan echt geen kwaad, hoor, als je voorbij je eerste trimester bent. Je moet het niet elke dag doen, maar als het alleen met Oud & Nieuw is, is dat geen enkel probleem. Ik zeg: lekker proosten, hoor, Gwenolyn! Over 1 glaasje hoef je je echt niet druk te maken. Ik zit in de eerste weken, dus ik doe het niet.
Tja goed is het nooit, dus waarom wel doen? Maarja dat is mijn mening. Het is idd ieders eigen lichaam, kindje én glas champagne. Ik hoop iig dat iedereen een fijne avond heeft vanavond.
Inderdaad mijn keuze. Ik zie het probleem er echt niet van in, naar mijn idee breng ik mijn ongeboren kind niet in levensgevaar omdat moeders 1x in de 9 maanden een glas alcohol drink. Verder hou ik me keurig aan de regels wat je wel en niet mag eten, maar ik heb ook echt niet mijn pepernoten geteld hoeveel je ervan mag hebben ivm het kaneel wat erin zou zitten. Naar mijn idee word er met sommige dingen soms te panisch omgegaan. Fijne jaarwisseling allemaal!!
Ik ook , een half glaasje iig. Ik heb overigens van Vini vici de rosé in huis, Ik had deze van de buuf gekregen en zij had hem idd van de site alcoholvrij. com. Hij is heerlijk en er waren goede recenties van dit merk. *proost*
Ik heb vanmiddag speciaal mijn verloskundige nog gebeld met de vraag of ik een glaasje champagne mag drinken, en ze zei dat 1 glaasje echt wel mag! Dus ik proost ook gewoon lekker met een écht glaasje champagne!
wij hadden bonne nouvelle van de jumbo, daar staat zelfs een sticker op van"ik ben zwanger en dat vier ik met een glaasje" Iedereen een gelukkig nieuwjaar
Deze heb ik recent ontdekt (hadden collega's heel lief voor mij gehaald voor de kerstborrel) Alcoholvrij Domaine de Fleur - Welkom bij de bestelsite voor de beste alcoholvrije wijnen. Ook te koop bij de DirkIII, daar is het iets goedkoper dan via de webshop. Ik vind trouwens dat 1 glaasje alcohol wel moet kunnen hoor, zeker na het eerste trimester. Ik heb overigens mijn glaasje nieuwjaarschampagne na een paar slokken aan mijn man gegeven. Ik had er helemaal geen zin in, bleek!
ik heb gisteren ook 1 borrel genomen op het nieuwe jaar hoor.. normaal neem ik malibu cola en nu nam ik de helft van de malibu die je ernormaal in doet en dat met cola.. toch nog dat smaakje erin. en het smaakteen daarna over op de sinas gegaan.. een borrel ken echt geen kwaad 1 dan he
Ik heb me gehouden aan de geheel alcoholvrije champony en dat viel niet tegen . Het ruikt naar echte champagne en het was gelukkig geen zoete rommel. Ik vind het een aanrader!