Dan kan je niet in Frankrijk komen? Krijg je per kind ook meer? Dus bij 1 €50, bij 2, €110, bij 3 €220 bijvoorbeeld?
Ik zorg er juist expres voor dat bepaalde dingen zoals patat, chips, appelsap niet op vaste dagen/tijden zijn. Anders houd mijn oudste zoon zich er zo aan vast dat ik zonder gegil en gedoe er maar moeilijk vanaf kan wijken.
Zo werkt dat hier ook inderdaad, haha. Vooral zo spontaan mogelijk want dan wordt het geen ding. Geld voor heel veel trouwens, ook voor de tablet en zo. Maar kan me voorstellen dat voor andere kinderen een strak schema juist wel werkt.
Ja precies haha, soms is het wel zoeken want hij heeft juist ook veel structuur nodig terwijl de jongste het allemaal geen bal interesseert. Zo’n ander kind met andere behoeftes. Nog meer off topic, hoe gaat het met jou en de kinderen?
Ik heb een keer een bijeenkomst gehad met allemaal internationale deelnemers waar alle Zuid-Europeanen allemaal flink aan het klagen waren dat er geen brood bij de avondmaaltijd zat. Ook zo'n leuk cultureel verschil.
Oh ja daar zouden ze hier ook echt over klagen haha. Overal moet brood bij. Mijn man eet stamppot ook met brood