Weet iemand een lekkere alcoholvrije wijn of rode druivensap? Ik mis mijn wijntje zo, zeker tijdens de lange zomeravonden .
Probeer Ame eens. Het is er in rood en wit en je kunt het krijgen bij de Gal en Gal. Het is geen wijn maar ik 'gebruik' het als mijn wijnvervanger en ik vind ze allebei heel erg lekker...
Je hebt ook 'Stassen' zonder alcohol (Zero heet die volgens mij), is ook erg lekker. Lust zelf geen wijn maar deze wel.
Inderdaad Amé is een lekker alternatief. Ik drink ook graag rode druivensap van AH eigen merk (die van Appelsientje is minder lekker vind ik). Wit druivensap is ook wel ok en een redelijk alternatief is de alcoholvrije wijn Natureo van Torres (bij Gall&Gall verkrijgbaar). Bijna alle andere alcoholvrije wijn vind ik echt niet lekker. Met warm weer is een Bavaria 0,0% of witbiertje van Wieckse Witte ook wel lekker. Als je de alcohol uit wijn wil koken duurt dat niet "even" hoor! Duurt best een tijd voordat het verdampt is. Er gaat niets boven een stevig glas lekkere wijn, ik mis het ook, maar bovengenoemde alternatieven ziijn af en toe wel lekker.
bij Gall en Gall hebben ze heeel lekkere alcoholvrije wijn , rode witten en rosé is echt net normale wijn maar je proeft de alcohol niet , kost 3,99 per fles
Bedankt voor de tips! Ook voor mijn zwangerschappen dronk ik al graag een glas druivensap in een restaurant, maar nu drink ik het ook graag thuis . Morgen ga ik eens lekker boodschappen doen!
alcoholvrije prosecco bij de slijter. Ze hebben m vaak roze en wit. Bij ons kost ie ong. 6 euro per fles. Maar heb het er graag voor over, standaard 2 in de koelkast ...
Bij de c1000 hebben ze ook heel lekkere alchohol vrije wijn. Rood, wit en rose. Die van gall en gall vind ik dan weer niet lekker.
Ik vind wieckse rose alcoholvrij echt helemaal niet lekker, net limonade Was helemaal teleurgesteld van het weekend. Smaken die alcoholvrije wijnen wel naar wijn? En die proseco, van welk merk is dat?
Ik neem af en toe gewoon een klein wijntje. Zoveel verbeeldingskracht heb ik niet dat ik een glas vruchtensap uit een wijnfles net als echte wijn kan laten smaken. Alcoholvrij witbier vind ik dan wel weer puik.
Zelf kijk ik nu ik zwanger ben de laatste tijd veel op LekkerAlcoholvrij.nl (www.lekkeralcoholvrij.nl), daar worden alcoholvrije bieren en wijnen besproken en de site staat boordevol tips met alcoholvrije cocktails. Overigens heb ik nu de alcoholvrije wijnen van Torres (Gall & Gall) en Domaine de Fleur (www.domainedefleur.nl) geprobeerd en die vond ik heel lekker.