Hoi meiden, ben nu net zwanger van de 2e maar heb maandag bloedverlies gehad. Nu niet meer gelukkig en hoop ook dat het gewoon van het sporten kwam van maandagavond maar ben zo bang!!! Heb helemaal niet meer het gevoel dat ik zwanger ben...! Komt ook omdat mijn 1e zwangerschap een MK werd bij +/- 6 weken. Hoop maar op een goede afloop maar ik geniet helaas even niet meer!
Niemand kan je vertellen wat er gaat gebeuren, dat weet je. Maar ik heb mijn vorige zwangerschap ook bloedverlies gehad na sporten en mijn zoon is nu bijna 2. Succes de komende spannende weken!
Ik snap goed dat je bang bent. Kun je al bij de verloskundige terecht? Misschien kun je snel een echo krijgen. sterkte!!
meestal kun je met 6 weken een inwendige echo krijgen. het is niet altijd zeker dat ze iets kunnen meten maar ze kunnen wel zien of er een zwangerschap aanwezig is en dan zou je 2 weekjes later weer een echo kunnen laten maken en dan zouden ze wel iets op moeten kunnen meten. succes ermee!
Misschien ter geruststelling. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter heb ik ook regelmatig bloedverlies gehad in het begin, ze is nu 2. Bij deze zwangerschap heb ik ook de eerste weken regelmatig bloedverlies gehad en in middels 22 weken zwanger. Dus, het hoeft niet te betekenen dat het mis gaat! En anders vk bellen als je je echt zorgen maakt!?
snap je angst helemaal maar wat de andere dames ook al zeggen; het hoeft zeker niet perse iets te betekenen! ik help je hopen dat het allemaal nog gewoon goed is!
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb de VK gebeld maar gaat geen vroege echo doen helaas...pas met 12 weken. Ik heb nu eigenlijk geen bloedverlies meer maar ben steeds bang dat het terugkomt. Nou ja, afwachten maar!!!
Ik vind het vreemd dat ze je zo afwimpelen. Je hebt al een miskraam gehad zeg je en normaal gesproken wordt je dan juist beter in de gaten gehouden. Ik zou er wel echt op aandringen dat ze je gewoon een beetje zekerheid geven en je niet tot de 12 weken moeten laten wachten, want dat is gewoon slopend. Ook als je er vanuit gaat dat het nog wel goed zit! Zou, als jij nog niet echt bent gerustgesteld, morgen toch weer bellen en gewoon vertellen dat je er echt heel erg mee zit, vooral omdat je al een miskraam hebt gehad en je gewoon een beetje zekerheid wilt hebben. Wie weet mag je dan wel gewoon eerder komen! Hoop voor je dat het allemaal goed komt meid!
Ik vind het ook zo stom dat ze geen echo willen doen in zo'n situatie. Kan daar eigenlijk met mijn pet njet bij. Aan de andere kant ben je dan misschien gerust gesteld mocht het goed zijn, maar dat geeft geen garantie dus denk dat ze het daarom niet doen Bij een 'pretecho' buro kun je wel zelf gaan wanneer je wil. Hier vragen ze voor een snelle geslachtsbepaling 15 euro maar ik zou daar ook naar toe kunnen gaan als ik pril zwanger zou zijn en het zelfde zou hebben als jij, om ff te checken hoe het met uk is. Maar weet niet of ze dat overal doen. Misschien kun je dat eens navragen? Iig heel veel sterkte meid.....
Ik heb 2 keer een VMK gehad, en deze zwangerschap heb ik met 7 weken een echo gehad, juist door eerder miskraam (had geen bloedverlies). Zou ècht normaals bellen als ik jou was, anders misschien een andere VK proberen? Succes in ieder geval!
Ik heb met mn eerste en deze zwangerschap een echo met 7 weken laten maken bij echobureau in utrecht. Daar doen ze idd vanaf 7 weken een echo. Ik had bij beide zwanerschappen ook bloedverlies zoals eerder aangegeven, kreeg ook niet eerder een echo(maar ook geen miskramen gehad, wss daarom) Maar bij dat bureau deden ze het wel. Daar werd zelfs aangegeven dat ik bloedverlies had en die werd vergoed door de verzekering. Dus, ... Als je vk het echt niet wil, kan je nog altijd een bureau bellen en vragen of zij het willen doen, al die weken nog in spanning zitten, dat lijkt me ook niet goed Dus, weer bellen of mss toch maar afspraak bij zulk bureau maken? Liefs
Heb vandaag een afspraak gemaakt voor een pretecho, kan donderdagavond terecht! Kan bij hun alleen uitwendig dus hoop dat ze wat kan zien! De test van MVM vandaag was super positief dus blijf hoop houden!!!
zolang je geen blijvend bloed verlies hebt zou ik me niet heeel erg druk maken.. kijk in spanning zitten doe je toch altijd i know.. maar probeer een beetje te genieten meid..