'Alcoholvrije' wijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stelpie, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Kijk weet je, neem het dan gewoon.. Je vraagt of men het vindt kunnen of niet. De een antwoord nee, de ander ja. Vervolgens komt er allerlei tegensputtering om het goed te praten. Vraag het dan gewoon niet en drink lekker.. ;)

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Hier nog zo'n ontaarde moeder hoor. ;)
    Iedereen moet dit gewoon voor zichzelf uitmaken. Jij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen, je moet je er wel prettig bij voelen.

3. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, mijn mening... Gewoon niet doen en na je zwangerschap zoveel drinken als je wilt :p, tenzij je bv geeft natuurlijk:D
    Je vraagt je al af of het kwaad kan dan zou ik het niet eens willen nemen, maar ja wie ben ik :):)

4. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
  5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Maar je kunt er dus niet klakkeloos vanuit gaan dat er GEEN alcohol in sap zit. En zelfs bij gepasteuriseerd sap, tenzij je dat pak in 1 keer leegdrinkt, kan het fermentatieproces plaatsvinden in de koelkast, waarbij er dus alcohol in terechtkomt.

6. Pippamoi

Pippamoi Actief lid

28 jul 2013
    278
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    *negeert de discussie over alcohol*

Ik heb van he weekend Jilz 0,0 geprobeerd. Nou, dat vond ik net spa-appel! Heel zoet. Het 0.0% bier van Bavaria vond ik wel lekker. TS, ik snap je helemaal hoor, een sapje smaakt niet hetzelfde als bier of wijn.
    Ik zag dat mijn man een 0.2% biertje voor me had gehaald en vroeg me hetzelfde af. Ik heb nog niet besloten.

7. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik heb die alcoholvrije van de plus gekocht. Is goed te drinken, maar wat prijziger dan ik had verwacht. Vandaag bij de Ikea in Amersfoort geweest en daar kon je de perencider proeven, alcoholvrij en maar 1,99 per fles. Heb er gelijk drie mee genomen.

8. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Je schijnt alcoholvrije Chardonnay te kunnen kopen bij de gall&gall.
    Vriendin van mij heeft er gister kaasfondue van gemaakt! Heeeuurlijk!!:D

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    O het is van her merk Faber! Die naam al voorbij zien komen hier.
    5 euro kost een fles.

Deel Deze Pagina