Oh nee is dit nu bekkenpijn??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jajo, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik ben nog helemaal niet zo lang zwanger, wat heet, de cruciale 12 weken ben ik nog niet eens gepasseerd! Nu heb ik sinds een par dagen pijn aan mijn "si gewricht" links en het straalt uit naar mijn bil. Ik heb het vooral als ik opsta of een onverwachte beweging maak. Is dit nu bekkenpijn en kan dat al zo bizar vroeg? Of zit er gewoon een zenuw klem (want zo voelt het een beetje)

2. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Dit kan zeker bekkenpijn zijn. Ik heb het vanaf week 8 en ik ben gelukkig naar de fysio gegaan. Bij mij is het nu bekkeninstabiliteit geworden. Maar het kan ook gewoon bekkenpijn of lage rugpijn zijn en blijven. Maar het kan ook nog verdwijnen. Het kan nog alle kanten op. Als je er toch veel last van hebt zou ik gewoon even langs de fysio gaan. Die geeft je dan eventueel wat oefeningen en tips voorje houding etc. Veel sterkte, het is niet fijn!

3. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Kan ook gewoon bandenpijn zijn! Dat kan ook flink zeer doen!

4. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik dacht bij mezelf eerst ook bandenpijn, maar dat zit geloof ik niet bij het SI-gewricht? Correct me if im wrong. :)

TS Het hoeft in ieder geval niet ernstig te zijn.

5. Bebis

Bebis Actief lid

3 mrt 2015
    189
    52
    28
    Bij mij is het een paar dagen terug begonnen; ik kreeg pijn in mijn stuitje tijdens het lopen/bewegen. Nu straalt het inmiddels ook naar mijn onderrug uit :( Ik hoop dat het met een paar dagen over is en anders indd naar de fysio. Het scheelt dat je geen doorverwijzing nodig hebt voor de fysio.

Deel Deze Pagina