aldi en lidl kwaliteit even goed?

Discussion in 'De lounge' started by liesbet77, Feb 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

Dec 26, 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    weet iemand hier of die producten getest zijn en of die even gezond en veilig zijn dan "merk" voeding of huismerken van andere winkels?
    ik merk het verschil wel in mijn portemonnee ... maar als het dan minder goed is dan geef ik wel liever iets meer uit.
    over de smaak wil ik het niet hebben, sommige dingen zijn minstens even goed dan merk , sommige niet.

2. tulip

tulip Niet meer actief

het vlees van de lidl is zeker 10 keer beter dan uit een andere super. Zo ook met de groente.

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    aldi en lidl producten worden vaak als beste getest. Producten zijn vaak zelfs beter dan a merk.
    Ik moest aan sommige producten wel wennen maar ik ben er steeds meer gaan kopen en wil nu niks anders meer.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Alles wat in de winkel ligt, voldoet aan minimumeisen lijkt me. Dus je zult er geen vergif vinden ;)

Sommige dingen is qua kwaliteit ook beter vind ik, groente&fruit, gewoon bruinbrood ook.
    Andere dingen zijn nagenoeg hetzelfde als de merkdingen, uit dezelfde fabriek ook. Bijvoorbeeld de scheermesjes lijken ontzettend veel. Die van de Aldi passen op de gillette houder van mijn man. En op die houder bewegen ze opeens ook mooi mee, zoals in de gillette reclame ;)

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Veel producten zijn daar heel goed. Ook bepaalde producten vind ik daar veel lekkerder dan bij andere winkels en de Lidl heeft de beste fruit en groente!!!

6. Bertha

Bertha Bekend lid

Oct 13, 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn lid van de consumentenbond, waarbij producten van met name de lidl hoog scoren in hun 'testen'.

Ik vraag mij wel soms af, of het vlees niet meer 'gekke stoffen' bevat, en met het groente fruit kijk ik wel naar het land van herkomst, ivm bestrijdingsmiddelen.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Groenten, fruit en vlees van de Lidl vind ik echt superkwaliteit. Groenten en fruit is beter dan wat er bij de AH ligt over het algemeen. Bij de Aldi verschilt het erg per soort. Bij 'standaardproducten' als crackers of chocola of rijst of wat dan ook merk ik meestal geen verschil tussen Lidl en merk maar dat is wel een kwestie van smaak en uitproberen. Maar alles is gewoon veilig hoor ;) we hebben hier gelukkig een voedsel- en warenautoriteit!

8. Me81

Me81 Bekend lid

May 9, 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het vlees van de Lidl komt in ieder geval niet van gelukkig vee. In Duitsland hebben ze minder strakke regels wat betreft dierenwelzijn. Ik koop het hierom ook niet.

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik koop graag groente bij de lidl. Deze is uit testen vaak gebleken het minst gif te bevatten.
    gr brenda

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik ga liever naar de Lidl

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Waarvan ik ooit een test op tv heb gezien, als ik me niet vegis bij kassa, was de groente van de Lidl. Deze kwam erg goed uit de verf.

Verder koop ik er graag. Ik vind de appelsap in de plastick flessen erg lekker en de billen en gezichtsreinigingsdoekjes.

Aldi weet ik niet, deze winkel hebben we niet in de buurt.

Vlees haal ik met name bij de slager, dus daarover geen oordeel.

Share This Page