Hier ook zo'n enorm kutwijf bij de Aldi.. Komt mijn moeder er met Damiën in de kinderwagen, dan is er niets aan de hand, maar als ík er kom moet ze altijd uitgebreid onderin de kinderwagen kijken of ik wel alles netjes op de band heb gelegd. Man man man, zelfs áls ik iets zou willen jatten zou ik toch niet zo stom zijn om dat zichtbaar onderin de kinderwagen te laten liggen? Ze zegt ook nóóit gedag, altijd alleen het bedrag wat ik moet betalen Als er 2 kassa's open zijn ga ik altijd, maakt niet uit hoeveel langer de rij is, bij de kassa waar zij níét zit. Blugh.
Mss zit ze zelf krap bij kas en irriteerd ze zich eraan dat veel mensen geen centjs terug willen... het is wel geld.... Maar daarom kan ze nog wel vriendelijk doen. Hier bij de Aldi zitten ook van die zikkeneuren die soms werkelijkwaar over de andere klanten lullen waar je bij staat, zwaar irritant en onbeschoft! Ow ja en ik vind het ook irritant dat je bijna je winkelwagen op de kop moet houden om te laten zien dat je echt niks achter houdt in je karretje, is voelde me de eerste keren net een misdadiger als ik bij de Aldi kwam
Hier in Frankrijk juist een super Aldi - goed aanbod en prima bediening. We hebben ook 2 Lidl's in de buurt - die zijn ook allebei prima.
ik kom regelmatig bij zeker 3 verschillende aldi's en overal alleen maar grote bitches. Zoals ze je ook al bevelen om flessen neer te leggen....ik zet ze altijd expres rechtop om ze uit dr naad te zien gaan. Ik ben normaal echt heel vriendelijk tegen cassieres (heb het ook jaren als bijbaan gedaan), maar daar heb ik nog nooit een vriendelijk gezicht gezien, je wordt gewoon afgeblaft.
De meeste mensen laten allemaal volle dozen in hun wagen staan of tassen, en ze hebben toch echt geen rontgen ogen dat ze overal dwars doorheen kunnen kijken of wel.. ze zijn verplicht om de kar na te kijken offieel hoort de klant ook de kar leeg aan te bieden dus dat wil zeggen dat alles op de band moet en er ook geen tassen in mogen liggen
Ik snap dat ze low budget zijn en alles wat rommelig staat. Vind ik niet erg. Ik snap dat ze bezuinigen op personeel, vind ik ook niet erg. Maar... er staat ALTIJD bij ELKE Aldi waar ik kom een MEGA lange rij!!!! Echt altijd gewoon! En nee, daar heb ik echt niet altijd zin in!
Ik vind het ook een rotwinkel en hier ook geen fijn personeel, smerig etc. En ik ga er dus ook gewoon nooit heen . Kom wel bij de LIDL hier, die is heel prettig en voor de rest de AH en de Dirk.
ja dat is irri... maar dat is hier bij de deka ook... dus ik ga nooit meer naar de deka. En duur en lang wachten. No thnx. Had vandaag wel een aldi irritatie. Nog nooit gehad maar nu dus wel. Kom ik in de winkel, halve winkel leeg! Echt minstens de helft was uitverkocht of was er nog maar 1 van... heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ga niet meer op maandag boodschappen doen hoor...
hier hebben we een niet een al te grote aldi en sommige mede werkster kan ik echt niet luchten mede omdat ik zelf een poosje voor aldi culemborg gewerkt hebt en dit onder groenlo valt. op de een of andere manier hebben ze bij de een de klantvriendelijkheid hoog staan en bij de ander niet heel vaag. over het algemeen in het protocol van de aldi gericht op de omzet is al tijd al zo geweest. ze hebben niet voor niet heel lang geen scanners gehad nee alle cassieres kregen een pluboek mee naar huis en dat mocht je uit je hooft leren en dat waren heeeeel wat nummertjes hihihi
Ging altijd elke week naar de aldi maar sinds we een lidl ook hebben gaan we daar naar toe. Het personeel bij lidl is veel vriendelijker en er wordt niet zo achtelijk snel aan de kassa gedaan,bij ons is er regelmatig wat op de grond gevallen terwijl ik toch echt zo snel mogelijk mn spullen in de kar gooi.
wou idd. ook zeggen dat ze vroeger geen scanners hadden en alle productcodes uit hun hoofd moesten kennen. en toen ging dat ook retesnel. wat betreft de snelheid: meestal gaat vriend mee om alles in de kar te doen. als ik alleen ben, dan 'flikker' ik alles weer in de kar en doe het in de auto in een krat. door de lange rijen heb je ook vaak genoeg de tijd om alles op de band te schikken van zwaar naar licht. hier steeds tevreden over aldi, in beide filialen waar ik ga.
En hier dan de dooddoener: 'You get what you pay for'. Kun je daar niet tegen, dan ga je ergens anders heen. Waarom denk je dat de Aldi zo goedkoop is?
pff daarom ga ik dus nooit naar de aldi vind het zo'n rot winkel geen vriendelijke mensen en kunnen je alleen maar afzeiken mmm nee dank je wel vaak kan je ook niet met je kinderwagen erdoor heen bleh haha geef mij maar de jumbo of de lidle
Ligt dat niet gewoon aan het tijdstip? Als ik op woensdagochtend boodschappen gaan doen, dan is het allemaal heel normaal. Hoef vaak helemaal niet lang te wachten (soms zelfs te kort! ben ik alles nog op de band aan het zetten).
Had mn ma laatst ook, die vroeg of er ander hondenvoer was en wanneer het oude weer terug kwam. hij slaakte een zucht en haalde zn schouders op...dus mn moeder fronste en stond eigelijk op een antwoord te wachten..ja en? komt het nog weer of is het uit het assortiment? hmm ja nou het veranderd hier nog wel eens dus denk het wel.... wat is dat voor flauwekul zeg.... het was notabene de bedrijfsleider!
Goh ik heb vroeger ook als caissière gewerkt, ik zou zo echt niet durven praten tegen een klant! 3 cent als fooi, mooi toch Ik zou een klacht indienen als ik jou was.