Wij zijn vanaf maat 4 ook over gestapt op Aldi luiers en wij vinden ze heel fijn! Kruidvat en Etos vonden we niets en de pampers te duur, andere merken niet geprobeerd.
Hier zijn we fan van de Aldi en C1000 luiers... Kruitvat vinden wij ook te stug en Etos vinden we helemaal bagger
Hier ook heel erg positief. Ik vind het fijne luiers. Ze lekken bijne nooit door, terwijl mijn zoontje met de bumblies luiers ( halen we wel eens in nood) wel doorlekt.
Aldi nog nooit geprobeerd zal ik eens kopen! Wij gebruiken Kruidvat voor de dag en Pampers voor de nacht ik haal Pampers alleen als het in de aanbieding is zal Aldi eens proberen als de Pampers op zijn hier.
Aldi luiers vond ik niet zo fijn, lekte snel door. Heb altijd pampers gebruikt maar nadat ze voor de zoveelste keer vernieuwd waren zijn ze idd erg gaan stinken en zelfs gaan doorlekken. Ik ben vooral tevreden over de kruidvat en AH luiers, geen last meer van doorlekken en vieze luchtjes en een stuk leuker geprijst.
Nog geen ervaring mee, maar als ik dat hier zo lees ga ik ze maar eens proberen. Etos lekken hier ook door en Kruidvat vind ik ook niet fijn. De bumblies voelen zo plasticachtig aan en zorgden voor rode billen. En idd.......de Pampers zijn behoorlijk duur........
Aldi luiers zijn ontzettend fijn. Alleen jammer dat ze geen kleine maatjes meer hebben. Zal nu dus weer even moeten wachten. Voor nu gebruik ik kruidvat luiers of bumblies. Beiden doen het goed hier. Geen last van geurtjes of rode billen.
Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.... ik gebruikte naar alle tevredenheid Kruidvat. Tot ik een keer een pak Bebino meenam bij de Aldi. Ze voelen nl veel zachter. Maar nu na pak 2 vindt ik haar bilnaad een stuk roder. Ook al een week aan het smeren met miconazolcrème omdat ze duidelijk een schimmelinfectie had. Ik heb het idee dat haar billen natter blijven. Ik maak het volgende pak nog op en bekijk dan of ik weer terug ga naar Kruidvat.
Aldi luiers gebruiken wij al heel lang, daarvoor veel verschillende merken geprobeerd, maar bij deze blijven hangen..lekken nooit door, stinken niet, zijn vrij zacht en veel voor weinig!
Mijn dochter lekt juist weer snel door met Aldi luiers. Ze zijn wat te breed voor haar. Lidl luiers vallen veel smaller en zitten veel beter. Etos luiers vind ik het fijnste bij haar maar als ik geen tijd heb daar luiers te halen neem ik bij de Lidl mee. Aldi niet meer dus.
Hier ook aldi luiers werken super, pampers zweten door, met name snachts, lidl is bagger altijd doorlekken Kv is een 2de keus na aldi
Hier vond ik Pampers altijd fijn, ook al stinken ze, ze zijn mooi soepel. Maar wel duur... Kruidvat was ik ook erg tevreden over; mooie prijs, past erg goed, alleen wat stug. Maar nu eens een pak van de Aldi... Wauw! Soepel, goede pasvorm, houdt het prima vol 's nachts (pampers voelden 's ochtends soms klam van buiten, bebino niet). En dan ook nog eens niet duur. Ik ben fan!
Ik vind ze qua functie prima, zitten goed, lekt nooit door ik vind alleen de luier wel iets meer ruiken. Ik hou het daarom bij kruidvat