Dag allemaal onze meid is deze week 1 jaar geworden. Sinds 2/3 weekjes trekt ze zich overal aan op en loopt ze al om de tafel, de bank, enz. nou heeft ze slofjes van baby paws maar die hebben een gladde zool. Ik zat me dus af te vragen of ik nu al goede loop schoentjes ( met flexibele zool) voor haar moet kopen of nog eventjes te wachten totdat ze echt los loopt. Ook zat ik me te oriënteren op schoentjes en ik zag dat ze van het merk clarks leuke ballerina's hebben. Wat zijn jullie ervaringen met goede schoenen? Alvast bedankt!
Hier schoentjes gekocht toen ze echt een aantal weken goed los liep, dat is volgens mij ook het advies van de professionals. Voor binnen bij rond de tafel lopen etc zijn antislipsokjes ook heel fijn!
Mijn dochter bleef ook glijden op ons parket, ook met antislip sokken. Zonder sokken ging het beter, maar dat was in de winter (toen ze begon te lopen) dus echt te koud. Ik heb shoesme babyproof gekocht. Een zeer zachte zool, ons geadviseerd door een kinderschoenen winkel. Het glijden was daarna voorbij. Maar eerst misschien met blote voeten proberen?
Voor thuis zou ik haar gewoon lekker op blote voeten laten rondlopen. De eerste schoentjes zou ik pas aanschaffen als ze iets van 6 weken echt goed los loopt. Dus geen tafel meer nodig heeft.
officieel adviseren ze om pas schoenen aan te doen als ze een week of 6 goed zelf los lopen... maar mijn zoontje had op slofjes geen grip en kon en durfde daardoor niet los te lopen, het was winter en geen vloer verwarming dus te koud voor blote voeten. toen van jochie schoentjes gekocht en hij liep zo aan! hij kon het dus wel maar durfde het niet! hij was toen ruim 13 maanden en stond en liep al aan de tafel vanaf 8 maanden.
mijn zoontje had geen grip op zijn slofjes, het was winter en geen vloerverwarming dus echt te koud voor blote voeten. heb toen jochie schoentjes gekocht voor hem en hij liep er zo op weg. hij kon het dus al best, maar durfde het echt niet! hij was toen 13 maanden oud maar stond al aan de salontafel met 8 maanden. denk dat dit dus per situatie en kind verschillend is. officieel adviseren ze pas schoenen als ze een week of 6 zelf los lopen maar ik heb hier dus niet op gewacht.
Ik heb ook slofjes van baby paws nu en Die hebben dus ook geen grip. Ik merk dat ze zich goed vast houd en niet echt durf. ze is al een keer onderuit gegaan.