geboortekaartjes regelen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door San987, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Wanneer zijn jullie begonnen met het regelen van de geboortekaartjes?
    Met hoeveel weken moet dit geregeld zijn??

En hebben jullie nog leuke sites??

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Er is natuurlijk geen 'moeten'. :)
    Maar ik heb mij er vorige week op gestort en twee kaartjes online gemaakt (we weten niet wat het is). :D
    Ik zou er aan beginnen als je er zin in hebt.
    Maar stel..., je zou met 34 weken bevallen (hoop ik natuurlijk niet), dan is het fijn als je een kaartje hebt. Je zult dan misschien het kaartje iets aanpassen qua tekst vanwege een vroeggeboorte of de situatie, maar ik zou het fijn vinden als ik mij er dan iig al iets in verdiept had.

Maar nogmaals.... wanneer jij wilt! :D
    Wij hebben trouwens kaartjes opgemaakt bij www.geboortekaartjesdrukkerij.nl

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb het kortgeleden gedaan, sinds twee weken enveloppen in huis.
    Via drukkerij vind ik familycards of ukkie erg leuk. Via internet het uilennestje.
    Net wat voor type kaartjes je leuk vind.

4. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Je 'moet' helemaal niets. Behalve dan dat áls je ze de dan toch wilt versturen, het fijn is als je iets hebt om te versturen als je baby geboren is :)

Ik heb nog helemaal niets geregeld, maar heb vanmiddag een date met een vriendinnetje die grafisch ontwerper is over de layout van ons kaartje. Vervolgens laat ik haar contact opnemen met een drukker zodat zij mijn wensen goed kan verwoorden en ze een offerte voor me kunnen maken. Ik moet dan als een malle aan de bak met een lijst met adressen.. Zooooo nog geen zin in, maar 't schijnt nu wel tijd te worden (zie banner) ;)

Online geboortekaartjes ontwerpen kan natuurlijk ook. Of kijk eens op:

Geboortekaartjes ? Vergelijk nu de hipste geboortekaarten

Daar kun je een apart geboortekaartje laten ontwerpen door allemaal verschillende ontwerpers.

Heb vooral geen stress meid, zo'n kaartje kun je mijn inziens ook prima twee weken na de geboorte nog versturen. Kan jou het schelen, je liefste vrienden en familie stuur je toch zelf een sms, en de rest is net even iets minder belangrijk, toch?

Succes!

5. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Dat kun je regelen wanneer jij dat wilt! Op bijv . Kaartje2go kun je zelf je kaartje opmaken en bestellen wanneer je wilt. Als je een kaartje wilt laten ontwerpen, dan moet je dat vaak wel wat eerder aangeven.
    Wat zoek je voor soort geboortekaartje?

6. Onje

Onje Niet meer actief

Ik heb bij Lemmy de kaart al ver van te voren uitgezocht. De enveloppen gekocht en geschreven. En over de tekst ed hebben we nog heel lang over nagedacht.

Nu lekker makkelijk, voor de tweede dezelfde kaart maar dan in het roze en een andere tekst natuurlijk

7. NastassjaS

NastassjaS Actief lid

14 jan 2013
    313
    0
    0
    Amsterdam
    Wij hadden al vrij snel ons geboortekaartje gevonden en hebben hem online opgemaakt. Toen onze man eenmaal geboren was hoefden we alleen nog maar de datum en gewicht/lengte toe te voegen en we konden ze gelijk bestellen.

De etiketten voor de enveloppen heb ik tijdens mijn verlof al geschreven, daar heb je echt geen zin in zo direct na je bevalling. ;)

Wij hebben ons kaartje hier gemaakt: tsjipgeboortekaartjes.nl
    Maar er is online zoveel te vinden! Veel plezier met uitzoeken!

8. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik wil een simpel kaartje, met niet teveel tierelantijntjes..
    Maar was gewoon nieuwsgierig wanneer jullie dit geregeld hadden, dat ik weet wanneer we hieraan 'moeten' beginnen...

9. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    In mijn verlof pas...

10. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    afgelopen week heb ik ze besteld.

mijn beide zoontjes waren er al met 34 en 37 weken...dus ik wilde het klaar hebben :)

11. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    We hebben ze rond week 28 laten maken, gewoon bij de drukker omdat mijn man niet zo handig is met computers haha dan hoeft hij nu alleen nog een belletje te doen met detailgegegevens! Je weet nooit hoe vroeg de baby zich aandiend, bij ons zal dat voor de 35e week zijn

Deel Deze Pagina