ik had eerst altijd huggies maar romy lekt er nu vaak doorheen ik gebruik nu die van de lidl en ben er zeer tevreden over vind het ook makkelijk met die streep erop die blauw word als ze geplast heeft maar ik vind die van de etos zelf ook heel goed alleen zijn die wel iets duurder
ik gebruik beide... ligt er maar net aan waar ik mn boodschappen doe op het moment dat ik ze nodig ben... ik vindt ze allebei prima!
Wij hebben ook lidll luiers, ik vind ze fijn, alleen het nadeel vind ik dat ze zo hard blijven, pampers blijven erg soepel als er urine in zit.
ik heb van de liddle gekocht, ze lijken me wel fijn, ik vind ze zachter aan voelen dan etos. maar bij kruitvat heb je geloof ik 62 voor 10,99 en hier 50 voor 7,56. van maxi dan, ik heb voor de nacht wel pamper gehaald, aangezien hij dan ook door kruitvat heen lekt.. ik ben heel benieuwd! bedankt voor alle reacties
ik van de aldi nu en bevalt me prima! en zolang ze nog maat 3 aan kan doe ik dat want maat 4 is gelijk duurder met minder in een pak. best belachelijk eigenlijk!
Hier ook een Lidll fan. Hoe groter de luiers hoe minder in het pak... Tja waarom? Denk omdat je uiteindelijk ook minder luiers nodig hebt? Die controle lijn is super handig. Toen Danischa in December ziek was, weinig dronk en at, was ik blij met deze luiers. Zo kon ik toch zien of ze genoeg binnen kreeg... Maar nogsteeds ben ik zeer te vreden over deze luiers. Heb de Rode verpakking nu nog.. Geen idee welke maat. Zal binnekort wel weer een maatje groter mogen... voor dikbilletje
Ik weet niet waar je woont maar de Babylove luiers van de duitse DM drogist zijn ook erg goed en goedkoop. Dus als je in de buurt van de grens woont of een keertje naar Duitsland gaat zou ik die zeker meenemen. Ze kosten 6,50 voor voor 42 stuks.
Hier altijd huggies, ik koop ze in de aanbieding, 2 halen 1 betalen, dan zijn ze het allergoedkoopste, ook goedkoper dan de lidl. En huggies bevallen het beste!
ik heb eigenlijk altijd van pampers zelf of de huggies.. andere merken kan mijn zoon helaas niet tegen... ik heb er al zo veel geprobeert..
Precies! Dat vind ik zo'n groot nadeel aan vele "goedkopere" merken. Ik heb al zoveel geprobeerd, maar kom elke keer weer terug bij Pampers, omdat die pasvorm gewoon goed blijft, ook met urine erin...Huggies kwamen zelfs harde stukken in, heel oncomfortabel.. Van de goedkopere merken (Lidl, Kruitvat, Brumblies, Etos, DA en nog een onbekend merk) gebruik ik over de hele dag ook meer luiers dan met Pampers. Ze nemen over de hele linie gewoon minder vocht op, zitten dus sneller vol en je hebt er daardoor meer nodig en dan kom je uiteindelijk net zo duur uit als met de Pampers, die bij mijn kindjes gewoon het fijnste zitten.