Vroeger toen we nog jong en strak waren en in Rotterdam woonden gingen we op zaterdag naar de markt. Daar waren dan 2ehands handelaren en zo konden we leuke spulletjes (art deco) op de kop tikken. Sinds we in het noorden wonen is het ons eigenlijk nooit gelukt een leuke markt te spotten. Wie heeft er goede tips???
In Eelde heb je een grote (overdekte) rommelmarkt, volgens mij is dat iedere zaterdag of zondag. Kijk anders eens op Agenda, kalender, vlooienmarkten en braderieen, jaarmarkten, Eelde, Hardenberg, Zuidlaren
In Eelde is er altijd een vlooienmarkt (zondags), weet niet of je dit bedoeld? Ik ben er laatst geweest, maar vond het erg tegenvallen....veel ouderwetse rommel al heb ik wel een buggydrager voor op de fiets voor 2 euro op de kop kunnen tikken
Wij gaan wel eens naar Eelde. Die is ook op zaterdag geopened. Maar sinds de komst van martkplaats is het veelal rommel. Het meeste spul verkoop je tegenwoordig wel via marktplaats. Wat je overhoudt is dus de rommel...beetje jammer...maar dit zal ongetwijfeld voor veel markten gelden
`ja maar marktplaats is minder leuk voor een middagje weg we mpen hier ook wat af hoor maar daar zit ook veel troep tussen Verder ga ik eelden en zuidlaren even goed bekijken Heb zo'n zin om lekker te struinen
Ja heerlijk he! We zijn ook gek op rommelmarkten Staat idd niet altijd even veel leuks, maar alleen de sport om op zoek te gaan naar iets is al super!
Straks met koninginnedag ook weer overal braderieen en rommelmarkten. Hier bij mij in de buurt altijd een grote rommelmarkt met heel veel goed speelgoed. Heb er al dingen gekocht voor 1 a 2 euro waar je in de winkel zo 30/40euro voor betaald, en veel ziet eruit als nieuw...dettol erover en klaar Er schijnt in de buurt van schildwolde of slochteren ook een nieuwe 2dehandswinkeltje te zijn, volgens mn moeder een walhalla (en die houd er eigenlijk niet van), misschien is zoiets een idee?
in weerselo overijssel is zaterdags ook antiek en goederenmarkt. De Weerselose Markt | Welkom ik vind het zelf altijd erg leuk. is bijvoorbeeld ook op de feestdagen! Op de site staat wel meer info
In Kielwindeweer zit ook een overdekte vlooienmarkt. 'de toekomst' Is ook altijd leuk om heen te gaan.
Hier een lijstje met wanneer er vlooienmarkten zijn. Kun je alvast een beetje gaan plannen. Agenda, kalender, vlooienmarkten en braderieen, jaarmarkten, Eelde, Hardenberg, Zuidlaren mooi overzichtje in pdf bestand.
eelde is ook niet meer wat het is geweest end ie braderie die erbij zit is echt om te janken... maar opzich nog wel wat mensen die wat verkopen dus als je het niet kent gewoone en keer gaan kijken!
De Stadjersmarkt in de Martiniplaza Groningen (even op de site kijken voor data) Eelde (bloemenveiling) Sportcentrum Leek (regelmatig markt) Zuidbroek bij Van Der Valk De Toekomst in Kielwindeweer