heeeeel veeeeel !!! cola, 7up, cracottes, beschuit, brood (jaja, de primabruin!) groenten, vrije uitloopeieren, hagelslag, chocopasta, spaghetti, + saus, aardappelpuree, boter, bakolie, wcpapier, toetjes, gesneden kaas, stokbrood, aardappelbolletjes, wasmiddel, wcverfrisser. enz enz enz.
Golden Power!!!! En de kip kerriesalade is er erg lekker en ze hebben lekkere toetjes en kant en klaar lasagne.
En vergeten de sapjes en fris behalve cola drink alleen coca cola erg,he Ben meer van de lidle. meer assortiment.
Ik ga speciaal naar de aldi voor koffiepads, goedkoop en lekker. En iemand zei de kipkerrie salade is daar ook lekker........helemaal mee eens
Koek Snoep Toetjes Afbakbroodjes Krieltjes(lekkere kleintjes met heerlijke smaak) Potten stoofvlees met bier (echt TE LEKKER!) Beleg-Salades Keukenpapier Pakken Ice Thea Pakken dubbeldrank (mijn man drinkt elke dag 1 pak sap) Pedaalemmerzakken Diepvries cordonbleu Diepvries snitzels Vlees (vers uit de koeling) vind mijn man heerlijk! Vooral de vinken en saucijsjes zijn hier niet aan te slepen. Gewone limonade,aardappelen, schoonmaakmateriaal,mixen van Maggi,brood, en melk en zo die lusten wij niet van de Aldi. En die halen we dan ook bij de Ah, maar we eten echt VEEL van de Aldi zoals je kan lezen.
We kopen er meestal alles wel. Er zijn wel bepaalde dingen die ik liever merk koop, omdat die gewoon lekkerder zijn, zoals: -Chips, dat moet echt van Lays zijn -Boter voor op brood, ik heb altijd Becel -Luiers, ik heb altijd Pampers Ik kocht er ook altijd van die vleeskuipjes voor de hond (brokken koop ik in de dierenwinkel), maar dat vlees was dan gewoon af en toe voor de lekker. Maar dat is gewoon rotzooi, want mijn hond krijgt gelijk een rode buik en rode oksels (allergische reactie). En mijn hond is niet de enige. Ik hoor een hoop mensen waarvan de hond allergisch reageert op dat vlees.
Ik koop er eigenlijk bijna alles. Scheelt me zo 25 tot 40 euro per week! Wat ik er niet koop is juist kattegrit (hebben ze volgens mij ook niet bij onze aldi) en kattevoer. Dat koop ik bij de hoogvliet. Oh en geen drogisterijdingen voor mezelf. De melk uit de koeling is trouwens ook veel langer houdbaar bij de aldi dan die van de hoogvliet. Dat vind ik wel fijn @draga: waarom uberhaupt pannenkoekmix? Gewoon meel, eieren, melk en een snufje zout
nee, dat kan ik mij voorstellen, maar die lust ik van de appie ook niet. Zelf moet ik nog kruidenstokbrood toevoegen.
Omdat ik van kant klaar hou Ik heb altijd die van koopmans moeten ook melk en eieren in ,hoor. Maar van huis uit koopmans mee gekregen.
melk van de aldi? da's toch die melk die 3 weken na openen nog gewoon te zuipen is? very freaky hihi door die uitzending van keuringsdienst van waarde hoeft mijn man die melk niet meer
Ik vind het verse vlees er juist wel goed. Beter dan bij de dirk. Voor de rest koop ik er wel maar geen drinken enzo of pindakaas. Vleeswaren weer wel die vind ik er lekker en goedkoop. Wij gaan eigelijk pas sinds een paar weken naar de aldi maar zijn verbazend enthousiast. Brood koop ik sowiezo niet bij de supermarkt maar gewoon bij de bakker.
Oja en dames de varkenshaasjes van de aldi zijn echt lekker. makkelijk vacuum verpakt per stuk. Wel gewoon in de koelkast ontdooien maar errrug lekker. Vind trouwens de aanmaaksausen zoals championnesaus ook niet lekker van de aldi ben echt meer van de maggi of knorr. Ja iedere gek zijn gebrek
Ik kom niet vaak bij de aldi, alleen als het toiletpapier bijna op is. Haal dan zo'n 4 pakken en neem gelijk schnitzels mee (uit de vriezer... zijn zoooo heerlijk!), wat snoep voor m'n mannetje.. , 7-up (vind sinas en cola van eigen merk niet te drinken!), roosvicee, vanille vla en koffie filters. That's all.
luiers, billendoekjes, maar ook de rest en de nonfood dingen. voor brood en andere dingen die er niet te krijgen zijn gaan we naar de AH
ik kom er niet zo heel vaak maar als ik er kom: de erwtensoep slaatjes van die vacuumverpakte aardappelschijfjes met spekjes erdoor toetjes sommige ( tiramisu) douchegel rookkaas geen groente fruit of brood iig