zie in het filmpje dat het gaat om de melk van de lidl, maar als je op internet kijkt wordt ook die van de aldi genoemd, dus ik weet het niet 100% zeker nou
o oke, ik heb het filmpje niet gezien alleen de tekst erbij, ik zal nog eens beter kijken. Hier is trouwens wel eens zo'n pak rot gegaan hoor. Het stond in de koelkast en ik vergat het mee te nemen toen we een weekend weggingen. Toen ik de koelkast opendeed werd ik niet blij.
Ik kom er wekelijks en koop er best wel veel Thee, pakjes sap, kaas, eieren, suiker, bakboter, vlees ( ik vind die uit de diepvries lekkerder dan de A Supermarkt die er naast staat! ) koekjes, snoep, chips ( en dan vooral de bolognese ) luiers, appelmoes, vuilniszakken, verse melk, frietjes, kipnuggets, toiletpapier, toetjes, brood beleg, kruidenboter, krieltjes. Dus... De rest haal ik bij de andere supermarkt. Groente en fruit haal ik op de markt.
Drinken Luiers Douchespul Wc-papier en keukenrol Toetjes Soms koekjes en snoep (als ik met honger boodschappen ga doen)
De bolletjes (brood) van de Aldi vind ik echt lekker hoor. Blijven lekker lang zacht ook! Verder haal ik er vrijwel alles, alleen het vlees en dingen voor in de frituurpan vind ik ook niks.. Dat haal ik liever bij de Lidl of bij een andere supermarkt in de aanbieding..
De allerlekkerste kipkerrie die er is verkopen ze bij de Aldi Dus die sowieso! En verder haal ik er melk, boter, yoki, toetjes, luierdoekjes, afbakbroodjes en dat soort dingen. Ik wissel vaak af tussen de Lidl en de Aldi trouwens.
Knoflookbroodjes om af te bakken (liggen in de koeling) Luierdoekjes die groene pakken, toetjes, soms wel is vlees, goldenpower,fruitwater flesjes(is nieuw) onze oudste dochter vindt die frites chippies lekker die paprika, en knetterijsjes nemen we daar mee voor haar, vindt ze als toetje wel is lekker. Dat was het wel zo,n beetje geloof ik voor de rest gaan we naar de c1000 of dirk of emte net waar we in de buurt zijn eigenlijk
Best veel, maar nooit brood & chips. De Aldi komt -net als de Lidl- vaak als beste uit de test qua producten.
- Solo wc-papier, die met bloemetjes/ vlindertjes - chocolademelk - melk - toetjes - koekjes - bananen - brood - vleeswaren - drinken - boter - pindakaas - hagelslag - pakjes soep (cup a soup) - croissantjes - bier en wijn voor manlief - aardappeltjes - kaas - eieren - pedaalemmerzakken en zo kan ik wel even doorgaan. Kortom: best veel, maar niet alles. Zeg maar bijna alles, behalve ingredienten voor de warme maaltijd, die halen we elders.
Ja maar de rest van de aldi dat scheelt weer. Nee grapje klopt ook is ook een dure meel maar dan staat alles netjes op het pak van hoe en wat. En ben dan te lui om het kkokboek op te zoeken.
ben daar aan de danoontjes verslaafd hahaha moet ik altijd daar hebben zijn daar het lekkerst en het brood vind ik ook wel lekker
best veel.. Vleeswaren voor op brood, vlees, groente, chips, koekjes, boter.. Eigenlijk alles behalve melk/yoghurt en brood.. brood is zo droog, daar kun je niet fatsoenlijk van eten en zuivel voelt niet goed om het daar te halen.. (vraag me niet waarom).. verder hebben ze elke week wel leuke aanbiedingen.. heb daar voorleesboekjes van Lenn gehaald (sprookjes enzo) en mn moeder een dvd van babytv.. daar neus ik altijd wel even tussen..
Eigenlijk niks omdat aldi hier nogal uit de buurt ligt Maar laat wel soms krentenbollen meebrengen van aldi die zijn zo lekkkeeeer !!
ik koop er tomatensoep die vind ik harstikke lekker van daar. verder koop ik daar toilet papier want die is onderhand nog dikker als page gloor, blikjes red bull (golden power) en soms wat koek en snoep, vuilniszakken, pot boontjes vind ik van daar nog lekkerder als van HAK Manlief haalt er weleens bier. suikerklontjes, koffiemelk, koffie
Ik haal best veel bij de aldi, Mayonaise in pot smaakt precies hetzelfde als de calve.. eerst hadden we namelijk altijd calve, kipsate stokjes, tampons, aardappels, ice thea, golden power, toilet papier( je veegt er toch alleen je k%nt mee af ) appelmoes, bonen, kruidenboter, kaas, en ga zo maar door